Автор Тема: Вопрос юристам по поводу жалобы на визирь.  (Прочитано 6680 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн KEKC

  • Новичок
Составил жалобу на визирь. Кто может подсказать, что исправить, что добавить?  ???

До ________ районного суду м. ____
вул. ______

Заявник: _____________,
який проживає за адресою: ____

Особа, рішення якої оскаржується:
Інспектор _____.
адреса: _________


СКАРГА




Я, ___________, 12.03.2009 знайшов у моїй поштовій скрині конверт, відправлений Взводом ДПС м. ________. В конверті знаходилася постанова № ХХХХХ від _.02.2009 та роздрукована фотографія мого автомобіля _____ державний номер ________. У вказаній Постанові зазначено, що я рухався зі швидкістю 124 км/год, за що мене притягнуто до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу 255 гривень.

Вважаю, що вищезазначена Постанова підлягає скасуванню з наступних підстав:

1) Відповідно до ч.6 ст. 258 Кодексу України про адміністративні правопорушення, протокол про адміністративне правопорушення не складається, а постанова у справі про адміністративне правопорушення виноситься без участі особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, у разі виявлення адміністративного правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованого за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису. Однак, в Постанові вказано, що зйомка велася приладом «Візир», що не є приладом, який працює в автоматичному режимі, бо передбачає у своїй роботі керування інспектором ДАІ. За таких умов, при виявленні перевищення швидкості, зафіксованого вимірювальним приладом, інспектор ДАІ повинен був зупинити транспортний засіб та скласти протокол про адміністративне порушення, беручи до уваги мої пояснення, та видати мені другий екземпляр протоколу під розпис. Також Постанову по справі про адміністративне порушення було винесено без моєї присутності, що є грубим процесуальним порушенням.

2) Відповідно до п.13.2 Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України (затверджено наказом МВС 13.11.2006 №1111), до використання спеціальних засобів нагляду за дорожнім рухом допускаються лише співробітники, які вивчили інструкції та склали заліки з використання цих приладів. Однак, в Постанові не вказано, хто саме робив вимірювання швидкості за допомогою приладу Візир, що робить неможливим встановлення правильності роботи з приладом та достовірності вимірюваних даних.

3) Складена Постанова не відповідає формі, затвердженої Інструкцією з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення (затв. наказом МВС №185 від 22.02.2001), що є грубим порушенням.

4) Відповідно до норм КпАП України (зокрема ст. 285) копія постанови протягом трьох днів вручається або висилається особі, щодо якої її винесено. Зважаючи на те, що постанова була винесена __.02.2009, її слід було відправити не пізніше __.02.2009. Проте, як зазначено на відправній поштовій печатці, постанова була відправлена лише __.03.2009.

Зважаючи не те, що лист з постановою був отриманий мною 12.03.2009, прошу поновити мені строки на оскарження.

Скарга подається до суду за місцем мого проживання відповідно до ч.2 ст. 19 Кодексу адміністративного судочинства України та Постанови №2 Пленуму Вищого Адміністративного Суду України від 6 березня 2008 року.

Зважаючи на те, що при винесенні Постанови ____ від __.02.2009 інспектор ДПС допустив ряд грубих порушень, прошу:

1) скасувати Постанову _______ від __.02.2009 та закрити провадження по адміністративні справі.

До скарги додається:
1) Копія Постанови _____ від __.02.2009 (2 екземпляри).
2) Фото фіксація (2 екземпляри).
3) Копія поштового конверту (2 екземпляри).
4) Копія скарги.


Відповідно до ст. 288 КпАП України особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.


__ березня 2009 року    /підпис/.

Оффлайн Хром

  • Пользователь
  • Киев, Позняки
    • Юридический проводник
Посмотри практику судов по этому вопросу, как они формулируют неприемлемость фотографий за превышение скорости. Может что-нибудь полезным будет.

Кроме того, можно зайти на сайт "Єдиний державний реєстр судових рішень" в Общий доступ в реквизитах поиска поставить слово "Візир", Форма судочинства - адміністративне, форма судового рішення - постанова. И жмем "пошук". В результате получаем все решения судов по админделам, в которых упоминается слово "Візир" - это не так уж и много.
Авео хэтчбэк, 2007, синий

Оффлайн KEKC

  • Новичок
Сенкс, ща гляну...


Оффлайн kolob

  • Старожил
  • Авто: Aveo T200
А вот в постановлении №2924661 судья спокойно причислил Визир к автоматическим устройствам. А в №2955545 не принял во внимание (и даже практически вменил в вину позивачу такое утверждение), что угол фотоаппарата и радиолокатора существенно разные: по судье так они исключительно одинаковы.

Оффлайн chainik

  • Новичок
внимательно читайте ч. 6 ст. 258 КоАП там кроме средтв, работающих в автоматическом режиме дальше написано "лио средств фото и киносъемки, видеозаписи ...". таким образом, обжаловать фото с визиря на основании что он не автоматически работает не правильно. надо делать упор на 1) невозможность определить место и время нарушения 2) возможность подделки цифры скорости на фото 3) возможность ошибки визиря 4) сомнение в умении с ним обращаться работника гаи

Оффлайн xbb

  • Старожил
  • Авто: Aveo T200
  • Город: Кировоград
chainik, не правильно ссылаешься на статью:
Стаття 258. Випадки, коли протокол про адміністративне правопорушення не складається.
Цитировать (выделенное)
     У разі  виявлення  адміністративного  правопорушення  у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху,  зафіксованого за  допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки,  відеозапису чи засобів фото-  і кінозйомки,     відеозапису,    протокол    про    адміністративне правопорушення  не  складається,  а   постанова   у   справі   про адміністративне  правопорушення  виноситься без участі особи,  яка притягається до адміністративної відповідальності. Копії постанови у   справі   про  адміністративне  правопорушення  а  матеріалів, зафіксованих  за  допомогою  працюючих  в   автоматичному   режимі спеціальних   технічних   засобів,   що   мають  функції  фото-  і кінозйомки,   відеозапису   чи   засобів   фото-   і   кінозйомки, відеозапису,    надсилаються    особі,    яка    притягається   до адміністративної  відповідальності,  протягом  трьох  днів  з  дня винесення такої постанови.

Стаття 14-1. Відповідальність власників (співвласників) транспортних засобів.
Цитировать (выделенное)
     До адміністративної   відповідальності  за  правопорушення  у сфері забезпечення безпеки дорожнього  руху  у  разі  їх  фіксації працюючими   в   автоматичному   режимі   спеціальними  технічними засобами,  що мають функції фото- і  кінозйомки,  відеозапису,  чи засобами  фото-  і  кінозйомки,  відеозапису притягаються власники (співвласники) транспортних засобів.

Но суть твоего сообщения правильная! beer2 beer2 beer2
Вообще не понял кто придумал эту отмазку с "автоматическим режимом", но сей пункт вставлен практически во все пособия по обжалованию постанов гайцев :-\

Оффлайн vybor

  • Новичок
А вот я сказал жене что еду в командировку в Ровно, а сам поехал к подруге в Ивано-Франковск. И через десять дней приходит письмо из гаи с фотками, и мало того, висит моя фота в инете на этом сайте http://udai.if.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=169&Itemid=11. Семья развалилась.
Это разве не наглое игнорирование 32 статьи Конституции Украины?

 Статья 32. Никто не может подвергаться вмешательству в его личную и семейную жизнь, кроме случаев, предусмотренных Конституцией Украины.
Не допускается сбор, хранение, использование и распространение конфиденциальной информации о лице без его согласия, кроме случаев, определенных законом, и только в интересах национальной безопасности, экономического благосостояния и прав человека.

Оффлайн chainik

  • Новичок
действительно по ст. 14-1 получается, что собственника можно привлечь только если камера работает в атоматическом режиме. это я ошибся потому что в заявлении в первом сообщении только ст. 258 написана. но как бы то ни было получается есть куча несоответствий в законодательстве по поводу этих камер и надо все эти "письма счастья" обжаловать. более того, если в суде выиграл, нужно еще и жалобы на незаконные действия работников подавать начальсту ихнему, в прокуратуру и т.п. приучать надо гаи к работе по закону, а не как им нравиться!

Оффлайн Garek

  • Старожил
  • Город: Кривой Рог

Оффлайн Dr.Livsi

  • Забанен навсегда
  • Старожил
  • Ранее тут было написано про мою машину....
Re: Вопрос юристам по поводу жалобы на визирь.
« Ответ #10 : 03 Апреля 2009, 18:26:48 »
Совет
     
Практически все документы доставляются по месту назначения, только по почте, заказным письмом с уведомлением, и требованием ответа на письмо в сроки, установленные законом. Очень желательно к письму приложить копии, соответствующих заявлений, направленных в другие инстанции, если такие имеются.  При попытках самостоятельно доставлять письма начальнику ГАИ, в суд, прокуратуру или в другие, подобные инстанции, Ваши заявления и т. д., будут, скорее всего игнорироваться, и найдется масса отговорок, для отказа приобщить Ваши материалы к делу. Поэтому не расходуйте время и нервы,  на походы по кабинетам. Это, только навредит Вашим интересам. Лучше потратьте это время на дополнительную юридическую консультацию.
Ранее тут тоже было что-то написано

Оффлайн Dr.Livsi

  • Забанен навсегда
  • Старожил
  • Ранее тут было написано про мою машину....
Re: Вопрос юристам по поводу жалобы на визирь.
« Ответ #11 : 03 Апреля 2009, 18:28:26 »
Начальнику УДАІ УМВС України
в Київській області




на дії командира Білоцерківської роти ДПС при УДАІ
ГУМВС України в Київській області
майора міліції Димов О.М.
адреса: 09100, Київська обл., м.Біла Церква,
вул.Привокзальна, 3-а


СКАРГА

року поштою я отримала постанову від .2009 року по справі про адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст. 122 КУпроАП. В постанові вказано, що я « .2009 року «в» в н/п Саливінки Київської області керувала автомобілем Фольксваген та порушила дію дор.знаку 5,45». Постанова важко читається та текст з помилками.
До постанови доданий лист з фотографією, на якій видна дата, швидкість та задня частина авто. У постанові зазначено документ, що посвідчує мою особу – облікова картка ТЗ. Прошу окремо роз’яснити, як облікова картка транспортного засобу може посвідчувати мою особу?
У постанові зазначено, яким приладом здійснювалась фото фіксація – Візир без серійного номеру.
Зі вказаною постановою про притягнення мене до адміністративної відповідальності я не згодна за наступних міркувань:
1. Притягнення мене до адміністративної відповідальності вважаю безпідставним й упередженим, оскільки я є лише власником вказаного автомобіля. Водійського посвідчення я не маю, керувати автомобілем не вмію. я знаходилася з 08:30 й до вечора на роботі, що засвідчено у відповідних обліках на підприємстві, є 10 свідків.
2. При винесенні відносно мене постанови про притягнення мене до адміністративної відповідальності порушено мої права, як особи, що притягалася до адміністративної відповідальності, закріплені ст. 268 КУпроАП. Також постанова винесена без дотримання ст. 33 КУпроАП, що також порушує мої права.
3. Якби я дійсно вчинила адміністративне правопорушення, то працівники ДАІ повинні були діяти відповідно до вимог п.5 ст. 10 Закону України «Про міліцію». Однак особа, що вчинила правопорушення на моєму авто, виявлена не була, правопорушення припинено не було, посадова особа, що проводила відеозапис мого авто – порушила вимоги Закону.
4. Прилад, яким проводився нагляд за дорожнім рухом з метою фіксації порушень ПДР, не є автоматичним засобом фото- чи відеофіксації, оскільки він знаходиться у співробітника ДАІ, керується ним безпосередньо. Між тим, ст.14-1 КУпроАП України передбачає, що для її застосування необхідно, щоб фіксація велася саме засобами фото-, кіно- або відео- зйомки, які працюють у автоматичному режимі. За таких умов, така фіксація не відповідає вимогам закону, до того ж, не сприяє виконанню основних завдань міліції і, зокрема, ДАІ по профілактиці та припиненню правопорушень.
5. Якщо постанова виноситься за результатами фотофіксації, у порядку ст.14-1 КУпроАП, то ця постанова не повинна містити тверджень, що саме зазначена особа керувала транспортним засобом. До того ж, у постанові відсутні вказівки на те, хто саме проводив фотофіксацію. Між тим, це повинно бути зафіксовано, тим більше, що у відповідності до п.13.2 Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України (затверджено Наказом МВС 13.11.2006 N 1111), до використання спеціальних засобів нагляду за дорожнім рухом допускаються лише співробітники, які вивчили інструкції та склали заліки з використання цих приладів. Тому при оцінці як законності, так і достовірності фіксації порушень ПДР необхідно мати відомості про цих співробітників.
Отже, така постанова підлягає скасуванню, як винесена із порушенням закону.
Автомобіль може використовувати мій (поки що) чоловік на підставі технічного паспорту.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 268, 287, 288, 289 КУпроАП України, ЗакономУкраїни «Про звернення громадян» я звернулася з відповідною заявою до начальника інспектора який виніс постанову. До скарги додала копію технічного паспорту. Заява була надіслана поштою і отримана одержувачем 2009 року.
2009 року я отримала відповідь командира Білоцерківської роти ДПС при УДАІ ГУМВС України в Київській області майора міліції Димов О.М. про те що скарга залишена без задоволення через відсутність підстав. В відповіді зазначено що за наявності обставин, які свідчать про вчинення порушення іншою особою, власник може протягом 10 днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу повідомити про відповідні обставини орган, що виніс постанову.
Але я так і зробила. Строки (10 днів) мною не порушені. Особу, яка на мою думку вчинила порушення, я вказала.
Складається таке враження що майор міліції Димов О.М. або взагалі не читав мій лист, або займався складанням відповіді не особисто.


ПРОШУ:

1. В підтвердження моїх тверджень витребувати в командира Білоцерківської роти ДПС при УДАІ ГУМВС України в Київській області майора міліції Димов О.М. матеріали по адміністративній справі.
2. Зобов’язати командира Білоцерківської роти ДПС при УДАІ ГУМВС України в Київській області майора міліції Димов О.М. надати мені копію свідоцтва про перевірку приладу «Візир» без серійного номеру (як вказано в постанові).
3. Зобов’язати командира Білоцерківської роти ДПС при УДАІ ГУМВС України в Київській області майора міліції Димов О.М. забезпечити доказами твердження що ручний прилад «Візир» являється засобом автоматичної фіксації (в інструкції до Візиру немає жодного слова про даний режим, та й ст.14-1 КУпроАП передбачає роботу приладів автоматичної фіксації без людей що робить неможливим зупинку і складання протоколу згідно з діючими нормами оформлення порушень ).
4. Зобов’язати командира Білоцерківської роти ДПС при УДАІ ГУМВС України в Київській області майора міліції Димов О.М. забезпечити доказами твердження що саме інспектор, підпис якого стоїть на постанові про адміністративне порушення, проводив дану фотофіксацію, що він має належний допуск до роботи з даним обладнанням, що в момент фотофіксації не було здійснено руху руками з приладом (такий рух може змінити покази швидкості до 10 км/год., що параметри приладу були встановлені відповідно з режимом використання, що температура середовища в якому знаходився прилад в момент вимірювання відповідала заявленим виробником параметрам.
5. Зобов’язати командира Білоцерківської роти ДПС при УДАІ ГУМВС України в Київській області майора міліції Димов О.М. переглянути своє рішення по даному питанню.
6. За фактом притягнення мене до адміністративної відповідальності за заздалегідь сфальсифікованим матеріалом прошу провести ретельне службове розслідування та покарати винних посадових осіб, що порушили законодавство України. Про результати повідомити мене у термін відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Додатки:
копії надісланих матеріалів


Прокурору Київської області
Ранее тут тоже было что-то написано

Оффлайн Dr.Livsi

  • Забанен навсегда
  • Старожил
  • Ранее тут было написано про мою машину....
Re: Вопрос юристам по поводу жалобы на визирь.
« Ответ #12 : 03 Апреля 2009, 18:29:46 »
До Печерського районного суду м. Києва
Вул. Хрещатик, 42-а, каб. 24.


Позивач:



Відповідач:
Інспектор адміністративної практики
Лейтенант міліції
Відділ Адмінпрактики ДПС УВАЇ ГУМВС України в м. Києві,
номер засобу зв'язку та адреса електронної пошти не відомі
Вул. С. Хохлових, 5, м. Київ 04119




ПОЗОВНА ЗАЯВА
про визнання незаконною та скасування постанови по справі
про притягнення до адміністративної відповідальності

Цей позов підлягає розгляду у суді на підставі ст.288 ч.3 КпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать органи ДАІ та їх посадові особи, і не містить виключення для постанов, винесених у порядку ст..14-1 КпАП України.
14.02.2009р. інспектором адміністративної практики, лейтенантом міліції Радкевич Сергієм Васильовичем було винесено постанову у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ст.. 122.1 КпАП України, щодо мене.
Вказана постанова не відповідає обставинам справи та вимогам закону з таких підстав.
Зазначена постанова винесена за результатами застосування фіксації порушень ПДР засобами фотофіксації, що працюють у автоматичному режимі, у відповідності до ст..14-1 КпАП. Проте така постанова не відповідає вимогам закону. Прилад, яким проводився нагляд за дорожнім рухом з метою фіксації порушень ПДР, не є автоматичним засобом фото- чи відеофіксації, оскільки він знаходиться у співробітника ДАІ, керується ним безпосередньо або через комп’ютер (визначаються ті параметри, які фіксуються приладом, зокрема, швидкість, абощо, об’єкт зйомки, її режими, кут огляду приладу, тощо). Співробітник ДАІ під час вимірювання тримає вимірювальний пристрій у руці, що робить можливим рух назустріч автомобілю, швидкість якого вимірюється, внаслідок чого відносна швидкість, зафіксована приладом, збільшується. Між тим, ст.14-1 КпАП України передбачає, що для її застосування необхідно, щоб фіксація велася саме засобами фото-, кіно- або відео зйомки, які працюють у автоматичному режимі. За таких умов, така фіксація не відповідає вимогам закону, до того ж, не сприяє виконанню основних завдань міліції і, зокрема, ДАІ по профілактиці та припиненню правопорушень.
Кут в надісланій мені фотофіксації передбачає, що фіксація була зроблена безпосередньо перед самим автомобілєм, що є цілком неможливим посеред дороги, при тому ж відсутні будь-які ознаки місцевості, зазначеної в постанові як „Столичнее шосе 90”, повністю відсутне зображення водія.
У тексті постанови зазначено, що _______ „скоїла адміністративне правопорушення” у зазначений у постанові час, у зазначеному місці. Проте для таких висновків у особи, яка винесла постанову, не було жодних підстав. На місці ніби-то порушення мене ніхто не зупиняв, постанову та протокол не складав, посвідчень про особу пред’явлено не було. Якщо постанова виноситься щодо особи, яка безпосередньо скоїла правопорушення, то ця постанова повинна бути винесена у загальному порядку. Якщо постанова виноситься за результатами фотофіксації, у порядку ст..14-1 КпАП, то ця постанова не повинна містити тверджень, що саме зазначена особа скоїла правопорушення. Отже, така постанова підлягає скасуванню, як винесена із порушенням закону.
До того ж, у постанові відсутні вказівки на те, хто саме проводив фото фіксацію. Між тим, це повинно бути зафіксовано, тим більше, що у відповідності до п.13.2 Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України (затверджено Наказом МВС 13.11.2006 N 1111), до використання спеціальних засобів нагляду за дорожнім рухом допускаються лише співробітники, які вивчили інструкції та склали заліки з використання цих приладів. Тому при оцінці як законності, так і достовірності фіксації порушень ПДР необхідно мати відомості про цих співробітників.
При винесенні постанови ІДПС не було зазначине місце розгляду адміністративної справи, чим порушуються ст. 33 та 268 КУпроАП. Таке ставлення призводить до винесення постанов відносно громадян, які не скоювали правопорушень і навіть не керували автомобілем. Відсутність даних про роз’яснення ст. 268 КУпроАП вказує на пряме порушення прав особи, що притягається до адміністративної відповідальності, а ігнорування вимог ст. 33 КУпроАП виключає об’єктивне рішення по справі при винесенні постанови про адміністративне правопорушення.
З огляду на викладене вважаю, що дії працівника відповідача були незаконними.
До того ж, слід зазначити, що відповідно до ст.71 ч.2 КАС України, обов’язок доказування правомірності своїх дій в даному випадку покладено на відповідача.
Вважаю, що до цієї справи повністю відносяться вимоги Постанов Пленуму Верховного Суду України, а саме:
Від 11.06.2004 N 11 „Про окремі питання, що виникають при застосуванні судами положень ст. 276 Кодексу України про адміністративні правопорушення”, яка передбачає:

3. Згідно зі ст. 245 КУпАП ( 80732-10 ) суддя при розгляді
справи про адміністративне правопорушення має своєчасно, всебічно,
повно й об'єктивно з'ясувати обставини справи і вирішити її в
точній відповідності із законом.

23.12.2005 N 14 „Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті”, яка передбачає:

24. Звернути увагу судів на неприпустимість спрощеного
підходу до судового розгляду справ про адміністративні
правопорушення на транспорті та ігнорування прав осіб, яких
притягають до відповідальності, потерпілих, їх законних
представників і захисників.
Суди повинні неухильно виконувати вимоги ст. 268 КпАП
( 80732-10 ) щодо розгляду справи про адміністративне
правопорушення у присутності особи, яка притягається до
адміністративної відповідальності. Під час відсутності зазначеної
особи це можливо лише у випадках, коли є дані про своєчасне її
сповіщення про місце та час розгляду і якщо від неї не надійшло
клопотання про його відкладення.
При розгляді справ зазначеної категорії необхідно з'ясовувати
всі обставини, перелічені у статтях 247 і 280 КпАП ( 80732-10 ), у
тому числі шляхом допиту свідків та призначення експертиз.
Зміст постанови судді має відповідати вимогам, передбаченим
статтями 283 і 284 КпАП ( 80732-10 ). У ній, зокрема, потрібно
навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою
адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення
інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених
останнім доводів.

Очевидно, що співробітником ДАІ складено документи саме із цим „спрощеним” підходом, із значними процесуальними порушеннями, таким чином, що протокол протирічить постанові про адміністративне правопорушення.
Дата відправлення постанови на поштовому штемпелі зазначена 20.02.2009, дата ж розгляду постанови 14.02.2009 (вих. ном. 3465 від 14.02.09).
В Статті 289 Кодексу вказано: „Скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови.”, що стало цілком неможливим, враховуючи факт, листоноша принесла і зафіксувала отримання мною листа лише 27.02.2009.
Одночасно слід зауважити, що п.4 ч.2 ст.105 КАС України передбачає можливість стягнення з відповідача – суб’єкта владних повноважень коштів на відшкодування спричиненої його незаконними діями шкоди) як матеріальної, так і моральної). Таку шкоду мені, справді, спричинено. Оскільки, у відповідності до ст..25 ч.3 Закону України „Про міліцію”, заподіяні збитки працівником міліції відшкодовуються державою, а відповідач є органом державної влади, і до того ж, у відповідності до ст..1172 ЦК України, несе відповідальність за дії свого працівника при виконанні службових обов’язків, то саме відповідач має відшкодувати матеріальну та моральну шкоду.
Матеріальна шкода полягає у такому. Мною були надіслані рекомендовані листи на адресу Печерського районного суду та відділ ДАІ Печерського РУ ГУ МВС, сплачено судовий збір та послуги банку, сроблено ксерокопії та складає 20 (Двадцять) гривен.
Моральна шкода полягає у тому, що відносно мене було необґрунтовано винесено постанову, мене необґрунтовано звинувачено у вчиненні правопорушення. При цьому мені фактично було відмовлено у будь-якій можливості захисту своїх інтересів, враховуючи те, у якому порядку винесено постанову. Я відчув абсолютну безпомічність перед посадовими (службовими) особами органів державної влади, що підірвало у мене віру у можливість захисту своїх інтересів правовими методами. До того ж, внаслідок неправомірних дій посадової (службової) особи відповідача я був змушений витрачати час на збирання доказів, складання документів, звернення до суду. У мене зірвалися життєві плани, я змушений нервуватися, уся ця ситуація (починаючи із винесення несправедливої постанови щодо мене) є для мене стресовою. Причинену мені таким чином моральну шкоду відшкодувати адекватно та повністю у матеріальній формі неможливо, але суму, яка б могла частково загладити мої моральні страждання, я оцінюю у 2 000 (Дві тисячі) гривен.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 268, 287, 288, 289 КпАП України, Законом України «Про звернення громадян»

ПРОШУ:

1. Зазначену постанову у справі про адмніністративне правопорушення визнати недійсною та скасувати, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити, за відсутністю у моїх діях складу такого правопорушення.
2. На відшкодування матеріальної шкоди стягнути з відповідача 20 (двадцять) гривен.
3. На відшкодування моральної шкоди стягнути з відповідача 2 000 (дві тисячі) гривен.


„___” березня 2009р.



Додатки:
1. Копія позовної заяви;
2. Копії протоколу та постанови про адміністративне правопорушення на _ аркушах.
3. Документи на підтвердження факту спричинення та розміру матеріальної шкоди на _ аркушах.


Вроде все складно написано, можно еще добавить, что визир не может объективно фотографировать нарушителя, т.к. это просто радар и камера в одном корпусе, которые работают независимо, радар может "смотреть" в одно место, а камера в другое. Ссылка здесь
http://tredex-company.com/article_show.php?id=65
видео по теме http://prikol.bigmir.net/view/136110/
И еще, постанова выписана 14.02., вы получили ее 27.02. Почему же только сейчас пишите позов? Могут отказать по сроку давности.
Ранее тут тоже было что-то написано


!  Внимание! Размещение заведомо ложной информации (п.4.2(й) правил форума) будет наказываться в 2х кратном размере.