На форумі я читав різні відгуки щодо чіповки, але коли перечіпували то машинка нормально працювала і без лямбди , розхід був таким самим як із робочою лямбдою, 6,5-7 л по трасі, і 10-11 по місту! Не можу однозначно сказати що через чіповку раптово збільшився розхід, тому що знаю що багато людей їздить на Авео і Ланосах із відключеними лямбдами і все ок! От мені електрик появнює причину зараз збільшеного розходу тим що не робочий датчик дросельної заслонки, я його замінив на новий, але проблему це не вирішило, по словах майстра є 3 варіанти цих датчиків із опором 1 ОМ, 6 ОМ, і 8 ОМ, дійсно він при мені заміряв і мій старий (рідний датчик) показує 8 ОМ, а от той що купив я то 6 ОМ, от і каже що треба знайти на 8 ОМ тому що це впливає на роботу ЄБУ і через це в мене розхід більший ніж норма!
При тому що оригінальний номер датчика, і візуально вони одинакові, ось номер датчика P94580175!
От хочу порадитись із форумчанами чи дійсно в цьому може бути причина , і де дістати датчик на 8 ОМ тоді), і чи вирішить він цю проблемку!
Дякую за Ваші відповіді!
Добавлено: 17 Октября 2013, 08:55:26
При том, что лямбда у него отключена. И ЭБУ готовит смесь не по показаниям лямбды, а по показаниям датчиков. И если с включенной лямбдой он может скомпенсировать каку, то тут они никогда не узнает что что-то сделано не так.
Поэтому я у себя лямбду и не отключал когда мне это предлагали чиповщики ).
ну якщо вона не робоча , і переливає бензин більш чим треба що аж із вихлопної нафта капає, ну тоді 2-ва варіанти або купувати нову оригінальну, або я так розумію програмно її відклювати (чіпувати)! Думки з цього приводу різні, а де правда ніхто не знає)!