EngineerПривіт, сорі з рашою в мене проблеми, я думаю якось порозуміємось.
гісторі:
Сам поставив цей "бульбулятор" на свою 2108 (відро для експериментів) але однак толком підняти ефективність не вдалося. В першому варіанті проплавилась кришка. Другий варіант вибирав з акумулятора більше енергії ніж акум заряжався (пару раз заглох нагло в корку). Троха зменшив пропорцію соди щоб понизити навантаження однак вимірювання показали що приросту нема.
Роздуми:
Як в Авео так і в мене усі гази з картера перенаправляються на вхід тому змішуючись з ННО не дають приросту. В 2102 гази йдуть назовню якщо не помиляюсь. Тому двигун живиться чистим повітрям з ННО а не сумішшю масла+пару+СО2. Сьогодні купив шланг буду направляти гази назовню.
Взагаліто я не розумію навіщо чіпати цей лямбда зонд, він лише слідкує щоб не було багато чи мало кисню в вихлопах і якщо згорання проходить добре то він і бензини не запросить більше.
http://www.bmwclub.ua/mech_notes/exhaust/1203.html. На мою думку в інжектора детектор потоку повітря керує кількістю бензини а лямбда зонд підкоректовує якщо не догоряє суміш або залишається кисень. ННО дозволяє перепалювати суміш повністю тому б зон мав би запросити менше палива.
Дякую за документи, буду штудіювати. Аднак одне вже з них витягнув.
Ще є цікава конфігурація бульбулятора "Joe Cell", в ютюбі відео валом. Як написанов доці User-Guide.pdf (стор 59) найкращий варіант підєднувати їх послідовно, тоді втрати на нагрівання зменшуються. Ця комірка Джо дозволяє створювати послідовність не банками, а додатковими нейтрльними контактами.