to Aquarius у меня та же беда. На КХРП отказывают в гарантийном обслуживании, т.к. гарантия 60000 км и 3 года. А мол такой нет. Но машина у меня 1,5 т.е. не кореец. Отправляют к продавцу а это пилить в Житомир. Нет никакого желания, что надо делать?
Прежде всего потребовать ПИСЬМЕННЫЙ отказ. Если не дадут - ничего страшного
Им же хуже. Далее:
А) Письмо - рекламация (с уведомлением) с детальным описанием ситуации.
Б) Ксерокопия сервисной книги, чтобы было видно место, где указан гарантийный срок и дата продажи авто.
В) Статьи, которые нарушило КХРП, отказав в гарантийном обслуживании (на это указать в письме):
1) Стаття 6. Право споживача на належну якість продукції
П5. Виробник (виконавець) зобов’язаний забезпечити використання продукції за призначенням протягом строку її служби,
передбаченого нормативним документом або встановленого ним за домовленістю із споживачем, а в разі відсутності такого строку - протягом десяти років.
Виробник (виконавець)
зобов’язаний забезпечити технічне обслуговування та гарантійний ремонт продукції, а також її випуск і поставку для підприємств, що здійснюють технічне обслуговування та ремонт, у необхідному обсязі та асортименті запасних частин протягом усього строку її виробництва, а після зняття з виробництва - протягом строку служби, в разі відсутності такого строку - протягом десяти років.
2) Стаття 7. Гарантійні зобов’язання
П1. Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором.
Гарантійний строк на комплектуючі вироби повинен бути не менший, ніж гарантійний строк на основний виріб, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором.
П2.
Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або на етикетці чи в будь-якому іншому документі, що додається до продукції.Гарантійні зобов’язання у будь-якому випадку включають також будь-які зобов’язання виробника (виконавця) або продавця, передбачені рекламою.
3) Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
П3.
Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті,
пред’являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові
або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.… Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють також створені власником продавця торговельні підприємства та філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі договору. Функції представників підприємств-виробників виконують їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети, або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі договору з виробником.П5. Продавець, виробник (
підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті)
зобов’язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.Стаття 17. Права споживача у сфері торговельного та інших видів обслуговування
П1. За всіма споживачами однаковою мірою визнається
право на задоволення їх потреб у сфері торговельного та інших видів обслуговування. Встановлення будь-яких переваг, застосування
прямих або непрямих обмежень прав споживачів не допускається, крім випадків, передбачених нормативно-правовими актами.
П5. У разі порушення прав споживача на підприємствах сфери обслуговування продавець (виробник, виконавець) і працівники цих підприємств несуть відповідальність, встановлену законом.Стаття 23. Відповідальність за порушення законодавства про захист прав споживачів
1. У разі порушення законодавства про захист прав споживачів суб’єкти господарювання сфери торговельного та інших видів обслуговування, у тому числі ресторанного господарства, несуть відповідальність за:
1)
відмову споживачу в реалізації його прав, установлених частиною першою статті 8 і частиною третьою статті 10 цього Закону, - у
десятикратному розмірі вартості продукції виходячи з цін, що діяли на час придбання цієї продукції, але не менше двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
2 kdy: Денис, зацени сей труд, может его в FAQ отправить?