Автор Тема: Хроніка ремонтів наших Авешок  (Прочитано 46595 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн nazary

  • Старожил
  • Leocity
  • Авто: другое
Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #775 : 27 Декабря 2012, 11:08:09 »
Ну я тобі скажу, що той же Василь може й забути, що саме тобі робив, але "криво" не робить.
справа не в забути чи не забути, я про інше говорив - всі ми люди і всі ми помиляємось, непомильних нема, тут основна складова визнати що так це твій косяк, і ти готовий все виправити звісно як гарантійний випадок на свою роботу, а не шукати відмазку : "спочатку тобі криво поставили" а коли не проканало, бо вони ж робили, тоді сказати та то колодки такі, ніде інші не найдеш  dntknw
і щось я не пойму, чого обговорення Форварда переросло в обговорення Васі  :D
Кожен — коваль своєї долі.
Аппій

Оффлайн BUGAI

  • Член клуба
  • "Сер@я П@нночк@"
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Кременчуг
Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #776 : 27 Декабря 2012, 11:15:59 »
Мужики, новi"орiгiнальнi" колодки за 350 грн., не пищать i не труть, навiть зразу пiсля замiни старих :) З.И. Не реклама :) 
Тазы не валят, Авео решают!!!

Оффлайн nazary

  • Старожил
  • Leocity
  • Авто: другое
Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #777 : 09 Января 2013, 14:54:53 »
Замовив все що можна було поміняти, включаючи всі стойки і гумки і т.д., Мало того все гримить ще гірше ніж до заміни ходової. Варто лише передньому колесу впасти в невеличку ямку, як по всьому кузову відчувається нехілий удар. І так завжди, коли "морда" машини трохи йде вверх, або колеса вниз. От тобі і "Каяби", подумав я  dntknw.
наскільки я розумію ти поміняв стійки на каяб газ-масло (до того були ще рідні масляні) сайлентблоки нового взірця (без прорізів) та опорні подушки теж нового взірця? і що після того бубоніння пропало, але тепер зявилось пробивання на кузов?
Кожен — коваль своєї долі.
Аппій

Оффлайн virus

  • Модератор
  • Adam"s family
  • Авто: другое
  • Город: Lemberg
Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #778 : 09 Января 2013, 15:01:35 »
До речі, на рахунок аміків: хлопці на екзисті радять не Каябу а Сакс (SACHS). Кажуть по якості кращі.
Шкода, що коли, в свій час, ставив на Авео Каябу не тарився на Екзисті, оскільки до роботи Каяби (особливо задніх) дійсно мав зауваження. І як виявлиось - не тільки я.  :)
"Єдиний спосіб визначити межі можливого - вийти за ці межі" А.Кларк

Оффлайн yurbec

  • Старожил
  • Вчера Aveo LS; Сегодня Nissan Qashqai 2,0 4WD CVT
  • Авто: другое
Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #779 : 09 Января 2013, 16:47:29 »
наскільки я розумію ти поміняв стійки на каяб газ-масло (до того були ще рідні масляні) сайлентблоки нового взірця (без прорізів) та опорні подушки теж нового взірця? і що після того бубоніння пропало, але тепер зявилось пробивання на кузов?
Так, зі стойками все вірно. В решту нюансів на жаль не вникав. Повірив в сказане, що вони у курсі всіх хвороб і що все буде олрайдно. Бубоніння не зникло, а стало виразнішим. А гучний удар появився (в порівнянні), коли стойки працюють "на розтягування". Всі без вийнятку. Таке враження, що їх хід дуже короткий і варто лише колесу під час руху "впасти" в не глибоку ямку - удар. Навіть, якщо машина плавно і трохи сильніше качнеться на нерівності. Взагалі - машина стала, як стара пуста каністра з болтами. Правда, ще могли криво прикрутити захист двигуна і гофр вихлопу тарабанить по захисту. Але природа удару на 100% інша.

Оффлайн nazary

  • Старожил
  • Leocity
  • Авто: другое
Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #780 : 10 Января 2013, 12:12:58 »
А гучний удар появився (в порівнянні), коли стойки працюють "на розтягування". Всі без вийнятку. Таке враження, що їх хід дуже короткий і варто лише колесу під час руху "впасти" в не глибоку ямку - удар. Навіть, якщо машина плавно і трохи сильніше качнеться на нерівності
таке характерне для спортивних підвісок для уникнення ефекту розкачування машини....особливо воно бухкає коли немає грузу, і підозрюю, що зад у тебе бухкає набагато гірше ніж перед коли машина пуста (їдеш лише ти, або ти і передній пасажир), їхав на Октавії RS правда не по наших дорогах, то там найменшу нерівність дороги було чути...дехто ставить лише на перед газ-масло, а на зад рідні масляні лишає...зате на твоїх стойках машина має краще по трасі повороти проходити (на більшій швидкості), і на великій швидкості (більше 120) машина має себе поводити впевнено, хоча я сумніваюсь що Каяб газ-масло відноситься до класу спортивних підвісок :)
Кожен — коваль своєї долі.
Аппій

Оффлайн yurbec

  • Старожил
  • Вчера Aveo LS; Сегодня Nissan Qashqai 2,0 4WD CVT
  • Авто: другое
Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #781 : 10 Января 2013, 15:37:46 »
Наразі я відчуваю кожну минулорічну дохлу муху на дорозі  :D. А по Львову взвагалі "лєйся пєсня"  :o. Славетна бруківка співає так, що аж "повбивав би"  crazyGirl

Оффлайн nazary

  • Старожил
  • Leocity
  • Авто: другое
Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #782 : 11 Января 2013, 09:25:17 »
Наразі я відчуваю кожну минулорічну дохлу муху на дорозі  :D. А по Львову взвагалі "лєйся пєсня"  :o. Славетна бруківка співає так, що аж "повбивав би"  crazyGirl
якось ти дуже сумно описуєш...в мене перед стоїть газ-масло, ну бухкає інколи...але не так вже і часто :) на рідних не бухкало взагалі...але і на високій швидкості машину від фури здувало :D
Кожен — коваль своєї долі.
Аппій

Оффлайн Roy1

  • Старожил
  • Львів
Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #783 : 11 Января 2013, 10:08:46 »
Я на своєму Авео теж поміняв всі чотири стійки - передні Каяба а задні GM- газ масло - але сайленти поставив звичайні "рідні" - не можу сказати що машина була дуже "твердою" - однозначно покращилося управління, особливо в поворотах, машину перестало кренити на сторону....
Передні стійки дійсно кілька разів "бухнули" - але то тоді коли попав у серйозну яму ...
Вцілому - вважаю, що Авео Т250 - на газо-масляних стійках поводиться набагато краще ніж на рідних масляних....

Оффлайн yurbec

  • Старожил
  • Вчера Aveo LS; Сегодня Nissan Qashqai 2,0 4WD CVT
  • Авто: другое
Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #784 : 11 Января 2013, 12:59:13 »
Ну, ще заїду на "альтернативну" СТО. Тоді буду робити остаточні висновки. Ось дочекаюсь тепла і заїду.

Оффлайн Handsomeboy

  • Пользователь
  • Авто: другое
  • Город: Львів
Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #785 : 09 Февраля 2013, 20:44:01 »
Я останній раз перед зимою на Форварді міняв:
1) водяну помпу
2) термостат
3) сальник кол валу
4) прокладку клап кришки
5) антифриз
6) ремінь ГРМ + ролік
7) ремінь навісного + ролік
8) бендікс

купив передні тормозні колодки, тормозні диски ще рік перед тим купив фірма (mintex 20mm), от що можу сказати диски  ставив сам проблем особих нема, але от колодки... поставив 2 нові і дві старі... тому що неміг закрити супорт... нічого не гудить відкатав від заміни 4-5 тис. км.

Нарахунок каяб... передні газ масло поставив нічого не гупає, задні ставив каяби масло тепер жалію що не поставив газ масло, томущо часто грузи вожу... машина устойчива нашвидкості відчувається
« Последнее редактирование: 09 Февраля 2013, 20:47:05 от Handsomeboy »

Оффлайн yurbec

  • Старожил
  • Вчера Aveo LS; Сегодня Nissan Qashqai 2,0 4WD CVT
  • Авто: другое
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #786 : 22 Апреля 2013, 11:07:21 »
Після заміни на Форварді передніх тормозних колодок на дисках появилися глибокі канавки ближче до зовнішнього діаметру. Колодки як гуділи-свистіли - так і свистять по сьогоднішній день.

Оффлайн Rapala

  • Пользователь
  • Город: Львів, Наукова
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #787 : 22 Апреля 2013, 12:44:08 »
Після ТО-3 і заміни сальників появився дивний звук якщо викрутити кермо сильно в бік і поїхати в перед. такий звук ніби щось треться або шипить. Їхати назад на Радар сваритись чи це щось природнє і пройде? Ще маю зробити розвал, зразу не робив тому що планував міняти гуму і тоді вже хотів все перевірити. Чи може це бути причиною?

Оффлайн nazary

  • Старожил
  • Leocity
  • Авто: другое
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #788 : 22 Апреля 2013, 12:52:41 »
Після заміни на Форварді передніх тормозних колодок на дисках появилися глибокі канавки ближче до зовнішнього діаметру. Колодки як гуділи-свистіли - так і свистять по сьогоднішній день.
колодки явно не якісні...не може колодка їсти диск..має бути навпаки

Добавлено: 22 Апреля 2013, 12:53:43
Після ТО-3 і заміни сальників появився дивний звук якщо викрутити кермо сильно в бік і поїхати в перед. такий звук ніби щось треться або шипить. Їхати назад на Радар сваритись чи це щось природнє і пройде? Ще маю зробити розвал, зразу не робив тому що планував міняти гуму і тоді вже хотів все перевірити. Чи може це бути причиною?
може банально гідропідсилювач шумить? до кінця при гідропідсилювачі не можна викручувати кермо
Кожен — коваль своєї долі.
Аппій

Оффлайн STRIZH

  • Старожил
  • Авто: другое
  • Город: 1256
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #789 : 22 Апреля 2013, 12:57:36 »
Після ТО-3 і заміни сальників появився дивний звук якщо викрутити кермо сильно в бік і поїхати в перед. такий звук ніби щось треться або шипить. Їхати назад на Радар сваритись чи це щось природнє і пройде? Ще маю зробити розвал, зразу не робив тому що планував міняти гуму і тоді вже хотів все перевірити. Чи може це бути причиною?
може граната?
В тюнінгу нерахують грошей, їх вкладають для власного задоволення!

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #790 : 24 Апреля 2013, 09:35:50 »
Після заміни на Форварді передніх тормозних колодок на дисках появилися глибокі канавки ближче до зовнішнього діаметру. Колодки як гуділи-свистіли - так і свистять по сьогоднішній день.

В мене та сама фігня, причому на лівому диску канавки більш виражені, ніж на правому. Колодки фірми Лукас, міняв на Радарі. Ще 15 тис. не наїздили після заміни а вже скриплять   dntknw                     
                  
                  
                     
                     
                     
                        
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн yurbec

  • Старожил
  • Вчера Aveo LS; Сегодня Nissan Qashqai 2,0 4WD CVT
  • Авто: другое
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #791 : 24 Апреля 2013, 09:55:02 »
причому на лівому диску канавки більш виражені
Во-во, на лівому більше. На лівий завжди більша нагрузка (тормозні трубки коротші). І ось питання: міняти колодки знову? як ця ситуація з нерівномірним зносом дисків впливає на ефективність гальмування? скільки так витримає диск під таким фрезеруванням?

Оффлайн balasar

  • Пользователь
  • Авто: другое
  • Город: L'viv
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #792 : 24 Апреля 2013, 11:07:30 »
Ну і я відповім. Так виглядає, що вимальовується ще одна проблема авехи, рідні гальмівні диски - хлам. Оскільки і в мене майстри вже не раз питали чи я диски не точив, а то всі в бороздах. То ж не можуть всім такі колодки дубові попадатись. Останні колодки (вроді Феродо) 55тис відходили. Коли їх міняв, то на дисках були видимі сліди перегріву(такі синюваті кола). Так шо треба за новими дисками їхати, кажуть десь до 200грн пара...
Chevrolet Aveo 1.5 Hatch-BLACK (100500км)

Оффлайн virus

  • Модератор
  • Adam"s family
  • Авто: другое
  • Город: Lemberg
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #793 : 24 Апреля 2013, 11:32:43 »
Додам і від себе.
Як на мене - рідні колодки були найкращими (принаймі не пищали). імхо. Після рідних (відкатали 40 тис.) на Пластику поставили якісь іспанські (назви вже не памятаю). Гальмівний диск вже був трохи в бороздах, але не критично. Відкатав я на нових близько 15 тик., після чого поміняв їх нах + проточив гальмівний диск. Поставив корейські (назви теж не памятаю). Ці також виявились лайном, але проїхали +/- 20 тис. Влітку минулого року поміняв гальмівні диски (+/- 300 грн.) та нові колодки (теж кяісь корейські, але з дорожчих) , з якими при пробігу 90 тик і продав авто.  :)

Зрештою висновки такі: на гальмівних колодках економити не вартує. Але з ін. сторони - де гарантія, що купуючи гарну коробочку відомого бренду ти не купуєш дешеве китайське гауно?!
"Єдиний спосіб визначити межі можливого - вийти за ці межі" А.Кларк

Оффлайн yurbec

  • Старожил
  • Вчера Aveo LS; Сегодня Nissan Qashqai 2,0 4WD CVT
  • Авто: другое
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #794 : 24 Апреля 2013, 20:32:04 »
Рідні колодки відкатали 40 тис. Після них диски були дзеркальні! Судячи по краю дисків знос був мінімальним. Гальмувала машина супер впевнено і тихо. А ось після заміни колодок на дисках появився рівчачок, ніби на станку сточили. Вся решта поверхні диску нормальна. І при гальмуванні появився гул і т.д. Мабуть я вже по другому колу пишу ...

Оффлайн Rapala

  • Пользователь
  • Город: Львів, Наукова
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #795 : 25 Апреля 2013, 23:22:35 »
Після ТО-3 і заміни сальників появився дивний звук якщо викрутити кермо сильно в бік і поїхати в перед.
Знову банальне вирішення проблеми. поліз під машину, і помітив що в арці лівого колеса після ТО не закріплений якийсь дріт - там для нього є два кріплення а він бовтався і тер об колесо. міг би обірвати. :(
До речі що це за дріт? як заглянути в арку переднього колеса він там за ним зверху йде. Цікаво що могло б бути якби його на ходу порвало?

Оффлайн Дімон

  • Неизвестный герой
  • Авто: Aveo T200
  • Город: Львів
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #796 : 08 Мая 2013, 17:38:45 »
Купив машину з пробігом 107000 скоріш всього пробіг рідний !Але зробити встиг багато...
1 Масло ELF 5w40-своє,Фільтр масляний приблизно 40 грн,+свічки оригінал 60 грн штука..
2 Сальник рульвої рейки 70 грн+втулки стабілізатора (власник продав з авто)
3 Ліва тормозна трубка завальцував сам,задній лівий тормозний циліндрик 60 грн,+заміна гальмівної теж своя
4 Втулки підрамніка 120грн,сайлент блоки задні,передніх ричагів 60 грн штука,сайлент блоки задньої балки 110 грн.штука,опорні передніх амортизаторів-здається 40 грн.штука,опорні задніх амортизаторів+Відбійники приблизно 200 грн..
5 Передні колодки казали корея 110 грн. Якістю не задоволений,незнаю на що нарікати диски на підході,тому незнаю колодки скриплять чи вже диски...
Здається все..
В ближчому часі планую : Фільтр паливний,повітря,салону,дезінфекцію кондиціонера,дозаправку.
Підходять 120 тис. відповідно ремні,Ремні ГРМ,можливо сальники.Чистка форсунок...Радує що все роблю сам а так би на СТО вдароло б по кишені... repa

Оффлайн nazary

  • Старожил
  • Leocity
  • Авто: другое
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #797 : 08 Мая 2013, 21:02:44 »
хтось продав машину перед великим ремонтом..
Кожен — коваль своєї долі.
Аппій

Оффлайн Roy1

  • Старожил
  • Львів
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #798 : 08 Мая 2013, 22:09:42 »
nazary, Як на мене - це звичайний поточнийремонт ходової після зими і наших доріг... Тим бльше якщо пробіг машинки перевалив за 100 тис.
А щодо планової заміни ременів і роліків - порівнюючи  вартістю бензину - не дуже воно і дорого (десь приблизно 2 баки бензи)...

Оффлайн nazary

  • Старожил
  • Leocity
  • Авто: другое
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #799 : 09 Мая 2013, 10:45:06 »
Roy1, ти після кожної зими робиш те саме?
Це класичний ремонт після 100 тис. який попередній власник не захотів робити..
Кожен — коваль своєї долі.
Аппій


!  Внимание! Размещение заведомо ложной информации (п.4.2(й) правил форума) будет наказываться в 2х кратном размере.