Автор Тема: Хроніка ремонтів наших Авешок  (Прочитано 47191 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Semenigor

  • Старожил
    • Видалення вм'ятин без фарбування
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Львів
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #475 : 10 Марта 2011, 19:02:24 »
Ex-lovelas,
Можна. Але це ліпше звернутися до тих хто склом займається. Вони точно скажуть.
http://www.avtomaster.lviv.ua - видалення вм'ятин
http://www.avtozalizo.com.ua - запчастини до ZAZ, Chevrolet, Daewoo

Оффлайн Ex-lovelas

  • Член клуба
  • Інтуіція - це вміння голови, відчувати дупою.
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #476 : 14 Марта 2011, 13:12:27 »
просвітіть мене не тямущого..
Варість лобового скла до авео: Пластик - 2400, Анна-1290, і Ще один сервіс на Єрошенка - 840грн.. ?? ціни в казані з роботою.

чому ціна так відрізняється? якість?? чи накрутки?
Не потрібно відноситись до життя занадто серйозно, нам з нього живими всеодно не вибратися!!

Оффлайн yurbec

  • Старожил
  • Вчера Aveo LS; Сегодня Nissan Qashqai 2,0 4WD CVT
  • Авто: другое
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #477 : 14 Марта 2011, 15:19:04 »
Ex-lovelas, дуже вже конкретний розрив у цінах.
Пластик - скоріше за все оригінал, а ціни в них завжди високі, як мінімум гривень 500 може бути робота.
Далі по списку про оригінал напевно говорити не доводиться.
Остання ціна так-би мовити підозріла, враховуючи, що в неї входить робота ...

Можливо потрібна консультація не заангажованого спеціаліста.

Оффлайн Ex-lovelas

  • Член клуба
  • Інтуіція - це вміння голови, відчувати дупою.
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #478 : 14 Марта 2011, 15:24:24 »
yurbec, різниця між оригіналом і не оригіналом??  оригінал міцніший?
Не потрібно відноситись до життя занадто серйозно, нам з нього живими всеодно не вибратися!!

Оффлайн yurbec

  • Старожил
  • Вчера Aveo LS; Сегодня Nissan Qashqai 2,0 4WD CVT
  • Авто: другое
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #479 : 14 Марта 2011, 15:32:42 »
Ex-lovelas, вибач, але це питання мимо мене, не спеціаліст. Думаю, що все (ціна/якість) залежить від виробника. Ти ж знаєш - "оригінал завжди дорожчий". Хоча підозрюю, що якість оригінала може поступитись "не оригінальному". Тут спеціаліст потрібен, це ж не лампочка до "стопів" ...

Оффлайн balasar

  • Пользователь
  • Авто: другое
  • Город: L'viv
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #480 : 23 Марта 2011, 19:26:20 »
Я на Анні брав пів року тому 1000 з роботою - шкло як шкло від каменів тріскає так само як оригінал, правда моє оригінальне витримало падіння снігу з льодом з 4м висоти...)))
Chevrolet Aveo 1.5 Hatch-BLACK (100500км)

Оффлайн Handsomeboy

  • Пользователь
  • Авто: другое
  • Город: Львів
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #481 : 25 Марта 2011, 18:43:28 »
Замінив сьогодні сайлент блоки пер ричачів, сайлент блоки передньої балки задні! і шарову праву. Сайленти поставили від форда. машина зовсім поіншому почала їхати! Задоволений як слон! все разом з запчастинами і роботою винесло 750 грн. крім того оформив сьогодні цивілку за 390 грн .

Оффлайн Beat

  • Старожил
  • /dev/null
  • Авто: другое
  • Город: Львов
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #482 : 25 Марта 2011, 18:50:32 »
машина зовсім поіншому почала їхати!

а можна трошки детальніше ?, і де робив ? 

Оффлайн Handsomeboy

  • Пользователь
  • Авто: другое
  • Город: Львів
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #483 : 25 Марта 2011, 19:13:37 »
Робив на СТО Форвард біля стадіону Україна. Що саме цікавить ? - Міняли сайлент блоки передніх ричагів на фордовські, сайлент блоки передньої балки задні (це там де передня балка кріпиться до машини) міняв їх тому що стукотіли і скрипіли, саме головне що скрип віддавало назад! і я думав що стучить ззаду а реально скрипіло і стукало з переді прямо під сідлом водія (та кріпиться до машини балка). шарова опора видавала хрускіт тільки при повороті в ліво. І то на фоні того як перед гримів важко було її розслухати. Що зразу замітив як тільки виїхав з СТО, що стук пропав, хрускіт також. А от що замітив по динаміці що мені сподобалось: 1) руль став крутитись по іншому якось трішки тугіше 2) машина стала більш впевненіше брати повороти (менше кренити в повороті) 3) більш жорсткіший перед (збитіший) 4) при тормозінні машина чітко рівно тормозить без напрягу (колись при тормозінні машину закидувало т одну то в іншу сторону як такого рівного тормозіння не було)

Оффлайн Rapala

  • Пользователь
  • Город: Львів, Наукова
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #484 : 15 Апреля 2011, 17:00:03 »
народ, помітив що на назьких обертах десь в моторі щось бренчить, тіпа як дві залізяки одна об одну б"ються. не сильно, але я чую і мене це дратує. :)
Можете на вскидку сказати чи це нормально?

Оффлайн Ex-lovelas

  • Член клуба
  • Інтуіція - це вміння голови, відчувати дупою.
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #485 : 15 Апреля 2011, 20:06:16 »
Rapala, в мене такеж саме... не знаю що це таке...
Не потрібно відноситись до життя занадто серйозно, нам з нього живими всеодно не вибратися!!

Оффлайн Rapala

  • Пользователь
  • Город: Львів, Наукова
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #486 : 16 Апреля 2011, 13:51:49 »
пам"ятаю що в батька на "шістьорке" часто таке бренчало... може то так треба? :)

Оффлайн yurbec

  • Старожил
  • Вчера Aveo LS; Сегодня Nissan Qashqai 2,0 4WD CVT
  • Авто: другое
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #487 : 16 Апреля 2011, 19:56:59 »
Rapala, нічого "бриньчати" не повинно. Дуже поверхнево-приблизно описав свою ситуацію, нічого не зрозуміло  dntknw

Оффлайн DimaR

  • Старожил
    • RDS
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Львів
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #488 : 16 Апреля 2011, 20:02:49 »
Rapala, Ex-lovelas, це захист, стопудово!
І четвер може стати понеділком, якщо в середу добре випити....

Оффлайн Ex-lovelas

  • Член клуба
  • Інтуіція - це вміння голови, відчувати дупою.
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #489 : 17 Апреля 2011, 14:46:35 »
DimaR, серйозно?? всеб нічого.. але в мене захисту нема.. :D
Не потрібно відноситись до життя занадто серйозно, нам з нього живими всеодно не вибратися!!

Оффлайн Rapala

  • Пользователь
  • Город: Львів, Наукова
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #490 : 18 Апреля 2011, 11:39:37 »
захист в мене бренчав, я раз зачемпив на трассі - то билося якщо на ниських обертах повертати в ліво.. Це не те, але звук такий ніби щось трошки бовтається.

Оффлайн Ex-lovelas

  • Член клуба
  • Інтуіція - це вміння голови, відчувати дупою.
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #491 : 18 Апреля 2011, 11:59:16 »
Rapala, в друга ланос 1,5.. він сказав шо в нього такаж фігня.. каже шо просто занадто мала швидкість і нагрузка на передачу вилика, тому воно так дзвенить
Не потрібно відноситись до життя занадто серйозно, нам з нього живими всеодно не вибратися!!

Оффлайн Rapala

  • Пользователь
  • Город: Львів, Наукова
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #492 : 18 Апреля 2011, 12:05:05 »
Це схоже на правду. Але оскільки з"явилося недавно - то напевно можна якось уникати такого? більше газу чи як? :)

Оффлайн Ex-lovelas

  • Член клуба
  • Інтуіція - це вміння голови, відчувати дупою.
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #493 : 18 Апреля 2011, 12:12:00 »
Rapala, або заливати бензин з більшим октановим числом :)))
Не потрібно відноситись до життя занадто серйозно, нам з нього живими всеодно не вибратися!!

Оффлайн Rapala

  • Пользователь
  • Город: Львів, Наукова
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #494 : 18 Апреля 2011, 13:13:39 »
хм. таки мені не здалося що останнім разом я залив собі на ОККО бак якоїсь бурди... до речі тоді воно і почалося. Бінго.

Спробую 95..

Оффлайн Roy1

  • Старожил
  • Львів
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #495 : 18 Апреля 2011, 13:56:03 »
RapalaEx-lovelas,  А нічого не наштовхує на думку, що почалося те все саме тоді коли літр бензи почав коштувати 10 грн  ;) :D

А якщо серйозно, то в народі кажуть що це "пальці двенять" насправді дзвенять поршні, які при низьких обертах двигуна і великому навантаженні починають занадто сильно вібрувати від детонації в цилінтрах.
Залежить цей дзвін від кількох речей, але в першу чергу від якості палива ....
Лікується просто:
1. Заправити кращий бензин,
2. Не допускати їзди на низьких обертах з великим навантаженням (швидше переключатися на нижчу передачу) от і все.....   beer2

Така детонація буде на будь якому двигуні якщо заправити поганий бенз і давати навантаження без обертів.... нічого критичного в цьому немає, але так краще не їздити .

Оффлайн Ex-lovelas

  • Член клуба
  • Інтуіція - це вміння голови, відчувати дупою.
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #496 : 18 Апреля 2011, 14:27:20 »
Roy1,  ухх.. який розумний :))
Не потрібно відноситись до життя занадто серйозно, нам з нього живими всеодно не вибратися!!

Оффлайн Roy1

  • Старожил
  • Львів
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #497 : 19 Апреля 2011, 15:18:14 »
Roy1,  ухх.. який розумний :))
Досвідчений  ;)
Починав своє спілкування з авто в 6 років - і першою машиною був батьків "Москвич"  - тому маю ГЛИБОКІ ПРАКТИЧННІ НАВИЧКИ РЕМОНТІВ...  :D

Оффлайн Beat

  • Старожил
  • /dev/null
  • Авто: другое
  • Город: Львов
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #498 : 29 Апреля 2011, 13:53:48 »
в мене якась не хроніка, а чорна полоса, за останні 4 міс:

заміна вижимного;
ремонт рульової рейки;
заміна сайлентів;
2 амори потекло;
ну і супорти стукати почали;

ніхто незнає де можна зняти порчу з машини ? obkur

З.Ы. пробіг майже 60 тис.
     

Оффлайн Ex-lovelas

  • Член клуба
  • Інтуіція - це вміння голови, відчувати дупою.
Re: Хроніка ремонтів наших Авешок
« Ответ #499 : 29 Апреля 2011, 15:10:01 »
Beat,  а ти коли її купував обмив порядно? включаючи і запаску?? beer2
Не потрібно відноситись до життя занадто серйозно, нам з нього живими всеодно не вибратися!!


!  Внимание! Размещение заведомо ложной информации (п.4.2(й) правил форума) будет наказываться в 2х кратном размере.