Поділюсь своїм досвідом про діагностику системи вприску на Радар Сервіс. Після підключення сканера вмовив "діагноста" не поспішати і дати можливість записати всі покази. В результаті - зробив відповідні записи в інтерпретації спеціаліста, після чого, як висновок, потрібно було чистити клапан ХХ, бо покази виходили за межі і пробіг (майже 10000) вказував на те, що з нашим бензином це робити саме час. Далі, як виявилось саме цікаве. Береться балончик і при робочому двигуні і певних обертах прискається вміст балончика в дросель декілька разів. Після цієї процедури покази прийшли в норму. Все коштувало 40 грн. Виїхав щасливий, розхід бензину гарантовано впав (так казали майстер). А тепер увага: через 1000км пробігу все повторилося - покази клапану ХХ і час вприску знову виросли. Поставив БК і тепер сам контролюю ці покази. Так от, попередні процедури по очистці дроселя до ср-ки! Балончик для очистки впускного тракту купив за 55грн. Зняв клапан ХХ, почистив, пирскнув (не шкодуючи) в дросель так як робив це спеціаліст - покази прийшли в норму. От тільки для нормального довготривалого результату потрібно знімати корпус дроселя і промивати нормально. Висновок: не дайте міняти свою фамілію на фамілію Лох.