Короче така петрушка)
Вибили кат, я б не сказав щоб дуже забитий був, хіба що трохи по колу по краях, але машинка стала легка та швидка. Запах у салоні - зовсім трошки є, і то не завжди, але у мене глушак задній барабан дирявий, може і від нього затягувати. Шум - відсутній. У салоні тихо як і було при наявності ката. Витрати палива - ніби так само як і при наявності ката. Ще одне - двигун не гріється так сильно як було при каті, та остиває також значно швидше!!!
Висновок: для евро 2 (з одним лямбдою) кат - це зайва річ, особливо після 100 штук пробігу.
Одне не розумію, що там за застивші потьоки з боку ката були ззовні. Реально там нічому падати на нього щоб поплавилось від температури, над тим місцем де потьок знаходиться лямбда, колектор прикритий обшивкою і дістатись до ката важкувато щоб на нього щось впало зверху.