Автор Тема: 100 контейнерів для збору використаних батарейок встановлять у 49 містах України  (Прочитано 5972 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Andrew

  • Старожил
  • Україна-Русь
  • Авто: другое
  • Город: БОМЖ
100 контейнерів для збору використаних батарейок встановлять у 49 містах України

http://www.unn.com.ua/uk/news/1064048-100-konteyneriv-dlya-zboru-vikoristanih-batareyok-vstanovlyat-u-49-mistah-ukrayini



КИЇВ. 3 грудня. УНН. ДП "Укрекоресурси" встановить 100 контейнерів для збору використаних батарейок у 49 найбільших містах України. Перший контейнер вже стоїть у центральному офісі ДП "Укрекоресурси". Про це УНН повідомили у прес-службі компанії.

"Українці викидають батарейки у загальне сміття. Хоча ні для кого не секрет, що, розкладаючись, батарейки забруднюють довкілля важкими металами та іншими небезпечними для здоров'я речовинами,   сказала начальник департаменту маркетингу ДП "Укрекоресурси" Ольга Дробишева. – Найбільш ініціативні та небайдужі намагаються організувати процес збору батарейок своїми силами, але натикаються на проблеми логістики збору та відсутність пунктів переробки".

ДП "Укрекоресурси" прийняло рішення підключитися до розв’язання цієї проблеми. Підприємство на державному рівні організовує процес збору батарейок та транспортування їх до ДП "Аргентум", єдиного в Україні підприємства, що в пілотному режимі відпрацьовує технології промислової переробки розряджених батарейок та побутових акумуляторів.

Спеціальні контейнери ДП "Укрекоресурси" планує закупити у того ж ДП "Аргентум" по 480 грн за штуку. Місткість одного контейнера - близько 5 кг батарейок.

"Відпрацьовані батарейки слід переробляти з двох причин. Перша – недопущення забруднення довкілля. Друга причина – відпрацьовані батарейки є цінною сировиною кольорових металів. В масі батарейок металів міститься в сотні разів більше, ніж у руді, з якої ці метали видобувають",   розповів Тарас Когут, директор ДП "Аргентум".

Перші 100 контейнерів буде встановлено у всіх містах з населенням понад 100 тис. осіб. Таких в Україні 49. Далі ініціатори проекту  планують дослідити обсяги збирання та інтенсивності наповнювання контейнерів, а також провести інформаційну кампанію. За результатами пілотного проекту буде розроблено національну програму організації збору та утилізації батарейок.
Робиш - не бійся, боїшся - не роби, а зробив - не шкодуй!

Оффлайн OLEG_S

  • Старожил
  • КИЕВ, Харьковский Фабия, Авео (была), Ford Fusion
  • Авто: другое
  • Город: Киев
Ещё б лампы ДС от населения принимать начали где-нибудь... в том же Эпицентре.....
ЛЕНЬ - двигатель прогресса

Оффлайн Славік

  • Старожил
  • Ми не одні. (За нами спостерігають))))
  • Город: Житомир
OLEG_S,
Тоже хотел дописать.
А то деть не куда. Мне бы даже не лень было бы поехать специально выбросить.

Оффлайн Vitalych

  • Старожил
  • LS 1,5 МКП, STAG-4+
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Ukraine
а список міст? треба ж знати куди батарейки везти

Оффлайн Leksi

  • Член клуба
  • Вот ща.... Докняпаю....
  • Город: Киев
дааааа.... 100 контейнеров... 49 городов.... а че уже не 1 контейнер на область? фули бабки трынькать? А так - сели батарейки у чувака в Луганске - он кабанчиком в Донецк метнулся , нарыл там спец-гадюшник и выкинул...

Я вот одного не могу понять... Существа, генерирующие такие и подобные им идеи... Они дебилы с рождения? Или это возрастная деградация на лицо? Это же бред сивой кобылы! Не, я понимаю - из бюджета выделят 600 млн. грн. на эту х*йню... Потратят 2500 грн... Купят десяток пластиковых мусорок, которые через неделю с3,14здят по дачам и на этом все!  остальной баблос - по карманам. Это стандартный вариант "освоєння цільових коштів"... Дело оно конечно нужное... Но объемы, батарейку вам в задницу!!!! 2 помойки на город!!!!!! На Киев! Одна на Одесской площади, вторая - на Оболони... И сколько человек туда выкинет батарейки? 3,5 ближайших к этой урне дома... И ВСЕ!!!! Дело нужное, ног решают по-медецински: гланды через *опу удаляют..... Чесслово, такая "деятельность" уже не слезы вызывает, а  bad bad bad
Владелец "пьяной Хонды"
Передо мной 3 кубика с буквами Б, Л и Я - пока не сложу слово СЧАСТЬЕ отсюда не уйду!

Оффлайн Андрюха

  • Старожил
  • Если стало в жизни туго - погляди на морду друга
  • Авто: другое
Leksi, поставь на работе ведро. подпиши "для старых батареек" - потом отсылай ведро почтой гыгы
С тех пор как начал водить авто стал осторожнее переходить дорогу...

Оффлайн Andrew

  • Старожил
  • Україна-Русь
  • Авто: другое
  • Город: БОМЖ
Leksi з чогось треба починати,тут половина народу навіть не знає що вони шкідливі!!! :D Тому що народжені вони вже в еру батарейок,з уже зміненим генофондом :D Їх треба просто міняти і все :D
От скажи ти свої куди дівав?
Я свої в металолом принципово здавав(збирав),там якщо доїдуть до металургійного комбінату - в шлак попадуть,або згорять нах :D
Робиш - не бійся, боїшся - не роби, а зробив - не шкодуй!

Оффлайн Vitalych

  • Старожил
  • LS 1,5 МКП, STAG-4+
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Ukraine
а я знаю, що вони шкідливі (ніби то) і викадаю просто в сміття яке ніби то вивозять на смітник (чи ще кудись, хз). А що зараз не шкідливе?
Батарейки шкідливі, лампи шкідливі, фреон, глобальне потепління  :o фігня це все. просто треба придумати проблему на розв*язанні якої заробити бабло, це в нашій країні, а в нормальних країнах заробляють на утилізації всього -скло, папір і тд. окремо, в т.ч. і батарейки. але це не  для нас , у нас бабла урвати треба на черговій ідеї

Оффлайн Andrew

  • Старожил
  • Україна-Русь
  • Авто: другое
  • Город: БОМЖ
Vitalych  beer2 розслабся,тобі зараз розкажуть що всі крадуть,і це нормально... :D
просто проблема батарейок-це проблема екології,а проблема воровства,це проблема виховання нашого виборця beer2
вирішується це по різному.
« Последнее редактирование: 10 Декабря 2012, 07:25:33 от Andrew »
Робиш - не бійся, боїшся - не роби, а зробив - не шкодуй!

Оффлайн ЩербачОК

  • Старожил
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
Я на заправках кло батарейки збагрюю....
Там контейнери "еко-фан" є.
Так як не часто я батарейки міняю, то мені достатньо.
Це я до того, що більше контейнерів і не треба.

Оффлайн tan_den

  • Пользователь
  • Что Вы про это думаете?
Нужно просто обязать импортеров батареек организовать их сбор и вывоз для дальнейшей переработки. Ведь это их сырьевая база. Они должны быть заинтересованы в этом в первую очередь. А на министерство экологии надежды нет. Они своей тупизной достали. Я как то по работе звонил -консультировался. Вкратце:  Существует классификатор отходов. Там есть все. Даже неиспользованные церковные просвирки имеют свой код. Есть еще "свинi здохлi"- тоже с кодом и еще много чего. Согласно этого классификатора каждый отход должен храниться отдельно. Не допускается смешивание отходов. Любой вид отходов должен быть утилизирован. (Не говорится только КАК и КОМУ это все сдавать) Например на предприятии образуются отходы муки, теста, черствой продукции. Это все высушивается, складируется в емкости и реализуется желающим для корма домашней живности. Уходит на улет т.к. цена минимальная. Вот такой способ утилизации я обрисовал одному чину из минэкологии. А он мне начал в телефон орать, что вы не имеете права так поступать, нужно проводить сортировку (бабло), нужно получить "разрешение" на обращение с опасными отходами (опять бабло),  нужно получить лицензию на обращение с отходами (снова бабло), нужно согласовать места размещения и хранения отходов (еще бабло), отходы нужно сдавать только предприятиям, имеющим лицензию ( и еще бабло), возить отходы нужно в специально оборудованном транспорте (опять бабло) и т. д. Короче ничего нельзя. Оказалось нельзя кормить свиней просроченными булками - нужно "разрешение"(читай плати бабло). Это краткий список бумаг на отходы 4 класса опасности. А батарейки 1 -й класс. Представьте сколько там бабла закрутится. Так и итог всех этих телодвижений нулевой. По телефону все мы смелые, назвал я его далбаёбом и положил трубку.  А теперь посмотрите на чем ездят эти честные и принципиальные защитники природы, сколько бумаги нужно извести для оформления любой ерунды и на состояние окружающей природы тоже посмотрите.

Оффлайн Andrew

  • Старожил
  • Україна-Русь
  • Авто: другое
  • Город: БОМЖ
...нужно проводить сортировку (бабло), нужно получить "разрешение" на обращение с опасными отходами (опять бабло),  нужно получить лицензию на обращение с отходами (снова бабло), нужно согласовать места размещения и хранения отходов (еще бабло), отходы нужно сдавать только предприятиям, имеющим лицензию ( и еще бабло), возить отходы нужно в специально оборудованном транспорте (опять бабло) и т. д. Короче ничего нельзя. Оказалось нельзя кормить свиней просроченными булками - нужно "разрешение"(читай плати бабло).
beer2 корінь всіх нашіх проблем:дозвільно-погоджувальні структури дармоїдів :(
Робиш - не бійся, боїшся - не роби, а зробив - не шкодуй!

Оффлайн Vitalych

  • Старожил
  • LS 1,5 МКП, STAG-4+
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Ukraine
beer2 корінь всіх нашіх проблем:дозвільно-погоджувальні структури дармоїдів :(
вибачте за нелогічність, але корінь наших проблем - зверху.
Всілякі процедури це вже похідне від тих схем які придумують верхи. Всі закони, програми і тд. пишуться так щоб були шляхи для викачування бабла. І програма утилізації батарейок теж спрямована на це, як і вишки, як і лавочки в метро і стадіони і тд.

Оффлайн Андрюха

  • Старожил
  • Если стало в жизни туго - погляди на морду друга
  • Авто: другое
По телефону все мы смелые, назвал я его далбаёбом и положил трубку.
гыгы
молоток :) зачет гыгы
С тех пор как начал водить авто стал осторожнее переходить дорогу...

Оффлайн Andrew

  • Старожил
  • Україна-Русь
  • Авто: другое
  • Город: БОМЖ
Робиш - не бійся, боїшся - не роби, а зробив - не шкодуй!

Оффлайн tan_den

  • Пользователь
  • Что Вы про это думаете?
Ну ты даешь!!! Да это ж машина по выкачиванию бабла. 

Завдання підприємства:

    організація системи роздільного збирання, перероблення та утилізація відходів як вторинної сировини, в тому числі використаних тари та пакувальних матеріалів, зменшення обсягів захоронення відходів. 
    створення та забезпечення функціонування системи моніторингу за обігом тари і пакувальних матеріалів та їх утилізації;
    забезпечення функціонування системи поводження з тарою та пакувальними матеріалами відповідно до вимог Директиви Євросоюзу про упаковку та відходи пакувальних матеріалів 94/62/CE та співпраці з Європейською системою поводження з упаковкою «PRO EUROPE» - Implementation of the Packaging Directive by Privately Operated Schemes in Europe.
http://uecr.gov.ua/ua/about/main.htm
З листопада 2012 року ДП «Укрекоресурси» є срібним членом ISWA (Міжнародної Асоціації твердих побутових відходів).  ugaga
Ни одного завода по переработке. Одни дозволы та погодження. Как они заняли 2 е место?  ugaga

Державне підприємство "Укрекоресурси" є єдиним офіційним суб'єктом господарської діяльності, визначене Кабінетом Міністрів України (постанова КМУ № 915 від 26.07.2001р.) забезпечувати організацію системи збирання, заготівлі та утилізації використаної тари і пакувальних матеріалів. Что эти суки сделали с 2001года? Кроме сипозиумов и семинаров  bad
Где, блять, система в действии? Куда мне выкинуть коробку от торта? И ниче -люди сидят- получают зарплату уже 11лет!

Оффлайн Andrew

  • Старожил
  • Україна-Русь
  • Авто: другое
  • Город: БОМЖ
Може хто рядом живе...  ::)
Робиш - не бійся, боїшся - не роби, а зробив - не шкодуй!

Оффлайн Dlinny

  • Пользователь
  • Aveo 1.6 LT, ГБО-4
  • Авто: Aveo T250 (1.6)
  • Город: Харьков
А я уже давно начал собирать батарейки, как тока услышал, что в Харьков приезжают летом откуда-то для их сбора.
Сначала даже не мог предположить, сколько их за полгода собирается... штук 50 точно есть уже.
Беспокойте: +38(096)2536246


!  Внимание! Размещение заведомо ложной информации (п.4.2(й) правил форума) будет наказываться в 2х кратном размере.