Автор Тема: В першу платну дорогу в Україні "закатають" півмільярда євро  (Прочитано 5838 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Stomatolog

  • Пользователь
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Чікаго
Перша платна дорога в Україні з'єднає окружну дорогу столиці від Столичного шосе до Харківського в районі КПП на Бориспіль. Згідно з техніко-економічним обгрунтуванням, по цій дорозі можна буде рухатися зі швидкістю 110 км/год. Пропускна спроможність - 20 тис. авто в день у 2017 році і 80 тис. до 2050 року.

Загальна вартість цього проекту 428 млн євро. За попередніми підрахунками задоволення за проїзд по цій ділянці буде коштувати близько шести гривень для легкових автомобілів і від 17 до 37 гривень для вантажних автомобілів.

За словами глави Держагентства з інвестицій та управління національними проектами України Владислава Каськіва, якщо в Україні і призначено з'явитися першій концесійної дороги, то це має статися в Києві, оскільки через нього проходить основний міжнародний транспортний потік. Сьогодні вантажним автомобілям заборонено проїзд через столицю в перебігу дня і комерційна дорога допоможе розв'язати муніципальну проблему транзиту транспорту і дасть можливість наповнювати бюджет не за рахунок платників податків, а за рахунок користувачів дороги.

У цієї ідеї є і зворотній бік, про який пан Каськів скромно промовчав, відзначає видання. Згідно з даними міжнародних перевізників, у Польщі та Угорщині водії практично перестали користуватися платними дорогами і їздять безкоштовними з економічної доцільності.

Нічого не було сказано і про те, хто буде повертати інвесторові півмільярда євро. На обслуговування дороги після здачі в експлуатацію також передбачено 125 млн євро і це теж хтось повинен інвестору компенсувати. Сьогодні держава не може дозволити собі такі витрати.

На презентації проекту американський фахівець у цій галузі Харві Каррол обурився завищеною вартістю проекту, оскільки в Америці будівництво однієї милі (1,6 км) дороги коштує один мільйон доларів, а тут один кілометр виходить майже 24 млн євро. Для порівняння слід сказати, що вартість будівництва одного кілометра автобану в Німеччині 5 млн євро.
Гастарбайтер

Оффлайн vollchenok

  • Постоялец
  • Авто: Aveo T255 (хетч)
  • Город: Киев, Каменец-Подольский, Черкассы
У цієї ідеї є і зворотній бік, про який пан Каськів скромно промовчав, відзначає видання. Згідно з даними міжнародних перевізників, у Польщі та Угорщині водії практично перестали користуватися платними дорогами і їздять безкоштовними з економічної доцільності.
так будет и у нас, если дорога конечно появится...:)
Думать - самая трудная работа; вот, вероятно, почему этим занимаются столь не многие... (с) Генри Форд

Оффлайн ZoZiC

  • *Флудер 2012*
  • Мистер Авео Клуб 2010
  • Авто: другое
  • Город: S.City
На презентації проекту американський фахівець у цій галузі Харві Каррол обурився завищеною вартістю проекту, оскільки в Америці будівництво однієї милі (1,6 км) дороги коштує один мільйон доларів, а тут один кілометр виходить майже 24 млн євро. Для порівняння слід сказати, що вартість будівництва одного кілометра автобану в Німеччині 5 млн євро.
ой, та скока там и завысили...
так, савсЭм цуть-цуть... bravo ugaga
якшо не будеш чемним - закрию в туалеті!

Оффлайн Aveoman

  • Пользователь
  • Город: Киев
Инфляция блин... раньше наши дороги стоили в два раза дороже ( чем в европе ) так сейчас уже в пять раз  :o
Жизнь хороша, когда едешь не спеша...

Оффлайн OLEG_S

  • Старожил
  • КИЕВ, Харьковский Фабия, Авео (была), Ford Fusion
  • Авто: другое
  • Город: Киев
так будет и у нас, если дорога конечно появится...:)
Ну, думаю, проезд через Киев сожрёт топлива больше , не учитывая пробок. Так, что тут надо посчитать хорошо.
ЛЕНЬ - двигатель прогресса

Оффлайн vollchenok

  • Постоялец
  • Авто: Aveo T255 (хетч)
  • Город: Киев, Каменец-Подольский, Черкассы
Инфляция блин... раньше наши дороги стоили в два раза дороже ( чем в европе ) так сейчас уже в пять раз  :o

А самое главное, результат то совсем разный...  :(

Ну, думаю, проезд через Киев сожрёт топлива больше , не учитывая пробок. Так, что тут надо посчитать хорошо.

Возможно :)
Думать - самая трудная работа; вот, вероятно, почему этим занимаются столь не многие... (с) Генри Форд

Оффлайн Aveoman

  • Пользователь
  • Город: Киев
  OLEG_S Посмотри какой там круг надо сделать. Мне кажется через город полюбому будет быстрее  ;)
Жизнь хороша, когда едешь не спеша...

Оффлайн Жендос

  • Член клуба
  • Авто: другое
  • Город: Николаев
На презентації проекту американський фахівець у цій галузі Харві Каррол обурився завищеною вартістю проекту, оскільки в Америці будівництво однієї милі (1,6 км) дороги коштує один мільйон доларів, а тут один кілометр виходить майже 24 млн євро. Для порівняння слід сказати, що вартість будівництва одного кілометра автобану в Німеччині 5 млн євро.
я бы на месте американца, там всех по кастрировал

Оффлайн MaX Smile

  • Старожил
  • Макс=) 093-791-14-28
    • http://vkontakte.ru/extremeedition
  • Авто: Aveo T255 (седан)
  • Город: Харьков
Все знакомы с качеством наших дорог, сходят вместе с первым снегом, а теперь нам ещё и предложат платный проезд по ним, растем, развиваемся и пополняем бюджет ugaga
Crack your reality

Оффлайн markosha

  • Пользователь
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Луганск
Пусть лучше метро и шахты соединят и там дороги сделают..там хоть дождя со снего мнет..дорога не растатит...зато не населенных пунктов не деревьев...

Оффлайн Vitalych

  • Старожил
  • LS 1,5 МКП, STAG-4+
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Ukraine
Перша платна дорога в Україні з'єднає окружну дорогу столиці від Столичного шосе до Харківського в районі КПП на Бориспіль.  Пропускна спроможність - 20 тис. авто в день у 2017 році і 80 тис. до 2050 року.
Так розумію, що буде побудовано нову дорогу. добре що хоч платними будуть "нові" дороги, а не переводитимуть у платні уже існуючі

У цієї ідеї є і зворотній бік, про який пан Каськів скромно промовчав, відзначає видання. Згідно з даними міжнародних перевізників, у Польщі та Угорщині водії практично перестали користуватися платними дорогами і їздять безкоштовними з економічної доцільності.

ну, у нас не Польща, у нас безплатні дороги не будуть такими ж як у Польщі. А з введенням платних доріг логічно всі попутні напрямки стануть взагалі непроїзджі

На презентації проекту американський фахівець у цій галузі Харві Каррол обурився завищеною вартістю проекту, оскільки в Америці будівництво однієї милі (1,6 км) дороги коштує один мільйон доларів, а тут один кілометр виходить майже 24 млн євро. Для порівняння слід сказати, що вартість будівництва одного кілометра автобану в Німеччині 5 млн євро.

у нас клімат трохи не такий як у США і Європі, звісно що ціна завищена, але все ж таки при наших зимах (то мороз то відлига, то вода замерзає, то тане, відповідно руйнуючи дорогу) дороги у нас мають коштувати дорожче чим у них, плюс витрати на розкрадання

Оффлайн vollchenok

  • Постоялец
  • Авто: Aveo T255 (хетч)
  • Город: Киев, Каменец-Подольский, Черкассы
у нас клімат трохи не такий як у США і Європі, звісно що ціна завищена, але все ж таки при наших зимах (то мороз то відлига, то вода замерзає, то тане, відповідно руйнуючи дорогу) дороги у нас мають коштувати дорожче чим у них, плюс витрати на розкрадання
Так то оно так, но что то все больше этот "плюс" растет не в пользу обычного, простого народа... А Качество новых дорог, далеко не такое, как в Европе...  :(

Все знакомы с качеством наших дорог, сходят вместе с первым снегом, а теперь нам ещё и предложат платный проезд по ним, растем, развиваемся и пополняем бюджет ugaga
В точку :D
Думать - самая трудная работа; вот, вероятно, почему этим занимаются столь не многие... (с) Генри Форд

Оффлайн Vitalych

  • Старожил
  • LS 1,5 МКП, STAG-4+
  • Авто: Aveo T250 (1.5)
  • Город: Ukraine
Так то оно так, но что то все больше этот "плюс" растет не в пользу обычного, простого народа... А Качество новых дорог, далеко не такое, как в Европе...  :(

а як же воно може бути таке як в Європі? ніяк не може.  dntknw
Якщо виходити з того, що проектувальники і у нас і в Європі закладають в 1 км. дороги однакову кількість щебеню і бетону (цементу), то у нас ще ж цієї кількості величезну частину цементу і щебеню розкрадають.
Про те який класний цемент йшов на реконструкцію "Варшавки" знає мабуть весь Коростень ( у всякому випадку всі хто тоді щось будував), про щебінь взагалі мовчу - лише машину підганяй і бери скільки влізе.
і це лише "побутовий" рівень, а скільки вкрадено у "вищих ешелонах" - "уму нєпастіжіма". і тим не менше дорога по Житомирській області (Малинський, Коростенський, Лугинський райони) досить непогана, якщо порівнювати з тим що було, або з іншими дорогами (наприклад, Житомир-Коростень).
Просто страшно уявити, якою би ця дорога була, якби не крали  :o

Оффлайн vollchenok

  • Постоялец
  • Авто: Aveo T255 (хетч)
  • Город: Киев, Каменец-Подольский, Черкассы
і тим не менше дорога по Житомирській області (Малинський, Коростенський, Лугинський райони) досить непогана, якщо порівнювати з тим що було, або з іншими дорогами (наприклад, Житомир-Коростень).
Только вот очень мало таких дорог в Украине...  :(

Просто страшно уявити, якою би ця дорога була, якби не крали  :o
Именно об этом и идет речь... А за что платить? - за дорогу, которая вместе со снегом сойдет весной, как и все остальные...? :o

А з введенням платних доріг логічно всі попутні напрямки стануть взагалі непроїзджі
Вот именно... :(  Есть ли смысл в этой платной дороге? dntknw
Думать - самая трудная работа; вот, вероятно, почему этим занимаются столь не многие... (с) Генри Форд


!  Внимание! Размещение заведомо ложной информации (п.4.2(й) правил форума) будет наказываться в 2х кратном размере.