Итак, рассмотрим некоторые ситуации:
1) Если в результате ДТП или нарушения ПДД Вам подают на подпись протокол, в котором не заполнен раздел «суть правонарушения» - пишем в этом же разделе:
Інспектор (повністю ПІБ та звання інспектора, що складав протокол) грубо порушив вимоги «Інструкції з організації провадження та діловодства у справах про адміністративні порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху», а саме: Розділ 2 «Оформлення матеріалів про порушення правил» та надав мені незаповнений протокол для підпису.
Підпис.
На вільних строках, що залишилися намалювати великий ЗЕТ.
2) Если поймали на фару - пишем в разделе "пояснения":
Рухався у щільному потоці транспорту зі швидкістю (на 5-10 км/год менша ніж положено). Показники швидкості, встановлені приладом (назва і серійний номер приладу), не можуть вважатись доказом скоєння саме мною правопорушення, так як неможливо встановити автентичність та належність зафіксованої швидкості до мого автомобілю. Протокол складено з порушенням ст. 2.14 «Інструкції з організації провадження та діловодства у справах про адміністративні порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху», а також ст. 251 КоАП. Ходатайствую перед Судом у закритті справи у зв`язку з невідповідністю протоколу вимогам ст. 256 КоАП та відсутністю складу адміністративного правопорушення (керуючись ст. 247).
Підпис.
На вільних строках, (в тому чіслі і там де повинні писати свідки) намалювати великий ЗЕТ.
Обращаю внимание, что данная формулировка действенна только в случае если показания скорости зафиксированы прибором не способным предоставить конкретные доказательства превышения скорости именно Вами (фото-видеосъёмка и пр., указанное в ст. 2.14 «Інструкції з організації провадження та діловодства у справах про адміністративні порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху», а также ст. 251 КоАП.).
3) Если проехали на запрещающий сигнал светофора - пишем в разделе "пояснения":
Виїхав на перехрестя (регульований пішохідний перехід, тощо) у мить коли миготливий зелений сигнал світлофора змінився на жовтий. Щоб не вдаватись до екстреного гальмування, та не створювати аварійно-небезпечну ситуацію на перехресті, я виконав вимоги п. 8.11 Правил дорожнього руху та звільнив перехрестя.
Підпис.
На вільних строках, (в тому чіслі і там де повинні писати свідки) намалювати великий ЗЕТ.
Hе стоит пугаться ГАИшников! Несколько раз просил у ГАЙцов показать мне их постовую ведомость (бумажка, по которой они имеют право и должны стоять в этом месте) - ни разу не показали! А когда я в протоколе писал об отсутствии постовой ведомости, протокол в 2 случаях из 5 просто выбрасывался.
Правило "одного пешехода":
Ещё очень полезно хорошо знать правила. Так одного пешехода на переходе мы не обязаны пропускать. В пункте 18.1 так и написано: "Водитель транспортного средства, приближающегося к нерегулируемому пешеходному переходу, на котором находЯТСЯ прешходЫ, должен ... уступить дорогу пешеходАМ, для которИХ может быть создано препядствие или опасность"
Как видим везде говорится только о пешеходах (их несколько) но не об одном!
Вот еще один ОШИБОЧНЫЙ совет ; -процедура із відкривання багажник . Коли Ви його відкриваєте це добровільний огляд (ви можете відкрити а можете і ні) а Інспектор не має права сам його чіпати бо це вже обшук (а на це потрібні відповідні документи). Вони на цьому дуже гарно нівелюють.
Полная чушь,вы просто обязаны открыть и показать все гайцу,а то будет как с моим товарищем,нашлушался вот такой байды и стал выделываться,мол не открою,только поробуйте и тд.Через пять минут подьехали ребята с УБоПа положили всех напол,перевернули все вверх дном,сорвали обшивки дверей и уехали,а мой товарищ умничал потом на СТО,собирая все до кучи.
А саме головне пам’ятайте лиш те, що ви так само можете проконтролювати інспектора!
Наводжу приклад із життя (завжди так роблю , хоча це і забирає час але після такого шоу Вас просто так зупиняти не будуть)
Правило общей "проверки документов":
Зупиняє мене інспектор і просить пред’явити документи,
-- я запитую причину зупинки,
-- він каже перевірка документів,
-- я запитую на підставі чого
-- він каже що проводиться операція ......(назве різну)
-- я дістаю мобільний і дзвоню черговому інспектору ДАІ, або на номер телефону довіри 442-72 46 ( в кожному ДАІ при вході в приміщення сидить вартовий а в нього на склі написані дані телефони) і запитую яка операція проводиться в місті на дану годину,
Якщо співпало (що дуже рідко - знаю із досвіду) тоді просто показуєте через скло (читайте вище) ваші документи, а якщо ж ні то після цього інспектор зовсім по іншому починає співати. І можете їхати вільно кинувши інспектора на призволяще !!!!
Так что запоминайте;права по требованию не отдаем в руки гаишника ,а просто показываем, по просьбе его же открываем багажник без особой суеты и неспеша.Всем остальным что сдесь написано пользуйтесь на здоровье,сам проверял -ДЕЙСТВУЕТ