nazary, тосол я вимушено поміняв 10000км тому (до температури двигуна не мало ніякого відношення). Якщо ти про залежність тосол-температура, то дарма задумуєшся (на 99%). В мене радіатор перекритий мінімум на 3/4.
сьодні їхав, пробки ну ужас, розхід за поїздку 13 л
Ну і що? Сьогоднішній розхід за поїздку в мене склав 19л/100км. От тільки потрібно правильно розуміти цей показник. А він складається з:
- пробігу всього 6 км;
- запуск двигуна при початковій його температурі -4;
- вимушений більший прогрів (обмерзла лобовуха);
- виїзд від будинку відразу в пробку-тянучку, яка розтяглася від площі Петрушевича до стрийського базару;
- підйом по Стрийській з постійною і стабільною пробуксовкою на другій передачі в натяг (при можливості перевір миттєвий розхід в таких умовах - 19-20 л це ще свято);
- розворот в податковій і рух в тій самій тянучці по Стрийській до монументу (обігрів заднього скла включений, бо позаду ніфіга не видно від снігу, а "спритники" галмують в десяти сантиметрах від моєго бамперу, напруга падає нижче 14В, розхід на ХХ скаче до 1л)
- вниз по Стрийській рухаюся в пробці зі швидкістю ... "спідометр не реагує", тобто потік машин пливе ледве-ледве періодично зупиняючись;
- після стрийського базару навіть включив другу передачу і так до самої зупинки в точці відліку.
А тепер питання: чи здивував би тебе такий розхід, якщо би ти проїхав в таких умовах 100 км?
А середній розхід за поїздку говорить про те, що саме стільки би ти спалив бензини, якби їхав отак (або вже проїхав) тих 100 км.