И вот еще, взято с юрфорума - применительно к тому же решению ВАСУ:
Відповідно до ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Таким чином відеокамера, цільком може бути доказом в справі.
У відповідності до ст.ст.10-15 Закону України „Про метрологію та метрологічну діяльність”, на вимірювання у сфері, у якій їх результат можуть бути використані у якості доказу по справі, розповсюджується державний метрологічний нагляд. За таких умов кожен засіб вимірювальної техніки має бути укомплектований документами про допуск даного типу засобів вимірювальної техніки для використання в Україні та про перевірку даного примірника засобу вимірювальної техніки.
Як видно з зазначеної статті допуск для використання, та первірка небохідна лише для вимірювальної техніки (пристрій для вимірювання швидкості руху і т.д.), якою не є відеокамера, а тому на неї не розповсюджується державний метрологічний нагляд, а відтак ії можна використовувати у якості доказу.
Единим документом, який не передбачає відеокамеру у якості доказу, це Наказ МВС.
Але КУпАП и ЗУ „Про метрологію та метрологічну діяльність” - це закони, які не дозволяють використання відеокамери, для фіксування правопорушень, а наказ МВС - це підзаконний акт, який не може протирічить закону. Крім того в зазначеному наказі хоча відеокамера і не передбачена для використання, але заборони такого використання не містить.
З зазначеного можливо зробити висновок, що запис зроблений відеокамерой є належним доказом.
Что касается постановления ВАСУ - это конечно весомый аргумент, но суд в этом постановлении указывает что из видео видно только конечную фазу маневра, а потому нельзя сделать вывод о нарушении, а только потом речь идет о незаконности применения видеокамеры. Каково бы было постановление ВАСУ, если бы видео четко зафиксировало нарушение?
http://urist.in.ua/showpost.php?p=522044&postcount=17