Дело не в факте установки, а в соответствии дисков требованиям производителя. Вопрос о гарантии возикает при факте повреждения чего-то, в данном случае подвески, скажем. При этом СТО должно доказать, что именно диски виноваты.
Закон о защите прав потребителя гласит:
"Стаття 17. Права споживача у сфері торговельного та інших видів обслуговування
1. За всіма споживачами однаковою мірою визнається право на задоволення їх потреб у сфері торговельного та інших видів обслуговування. Встановлення будь-яких переваг, застосування прямих або непрямих обмежень прав споживачів не допускається, крім випадків, передбачених нормативно-правовими актами.
4. У разі коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції.
Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку."
На личном опыте проверил действие сей статьи, когда была попытка отказать в замене по гарантии шлейфа сигнального в рулевой колонке, т.к. не у продавца установил сигналку, звук и еще некоторые электронные приборы. Потребовал письменный отказ, при этом пригласил свидетелей из ожидающих ТО водителей. Помялись, к директору ходили, через полчаса молча все сделали.