Громадські активісти відвідали Львівську нафтобазу «ОККО» 15 липня група громадських активістів разом з представниками облдержадміністрації, Державної служби надзвичайних ситуацій та інших органів держконтролю провела обстеження Львівської нафтобази «Концерну Галнафтогаз» (мережа АЗК «ОККО»), щоб перевірити наскільки безпечним є функціонування цього об’єкта.
Директор нафтобазового господарства компанії Василь Кіндій і керівник нафтобази Михайло Солодкий ознайомили гостей з інфраструктурою, дотриманням належних природоохоронних вимог і вимог безпеки, порядком реагування на можливі надзвичайні ситуації. Зокрема, їм пояснили, як влаштовані системи охолодження й обвалування резервуарів, як працюють газгольдери й обладнання для вловлювання випарів при автоналиві. Представники ДСНС підтвердили, що на нафтобазі зберігається достатній запас піноутворювача не тільки для власних потреб на цьому об’єкті, а й на випадок пожеж в інших місцях. Так само на території нафтобази у справному стані є окрема пожежна машина.
Гаряча лінія «ОККО» випробовує новий формат14 липня Гаряча лінія мережі АЗК «ОККО» впровадила у своїй роботі новий формат комунікації з клієнтами, в основу якого покладено вільне, «живе» спілкування. Оператори колл-центру тепер не будуть відповідати сухими, завченими фразами. Їхнє завдання – створити доброзичливу, позитивну атмосферу під час розмови. Щоб клієнт відчував, що має справу з живою людиною, небайдужою до його проблеми.
У липні в новому форматі з абонентами Гарячої лінії спілкуватиметься перша група операторів колл-центру, які пройшли відповідне навчання. У сучасних умовах дедалі більше компаній у світі переводить свої колл-центри на вільний стиль спілкування. Для мережі «ОККО» дуже важливо підтримувати зворотній зв’язок із клієнтами у найбільш зручному для них форматі, адже від цього напряму залежить ефективність роботи компанії.
Спершу на «ОККО», потім на рибуНа АЗК «ОККО» на виїзді зі Львова (вул. Городоцька 284/1) запрацював перший в Україні хробакомат «Автохроб» - справжня знахідка для всіх рибалок. Тут цілодобово можна придбати різні види риболовної наживки, як свіжої, так і сушеної, зокрема дощових червяків, опаришів і таке інше. Хробакомат працює в режимі самообслуговування за самим принципом, що й автомати з продажу шоколадних батончиків чи трамвайних талонів.
Власник апарату, який орендує під нього місце, на АЗК «ОККО» першим днем роботи дуже задоволений. «Завжди щиро заздрив людям, в кого бізнес це хобі або навпаки. Тепер прийшла і моя черга. Чи вийде з цього бізнес - не знаю, але кайф я вже отримав», - написав він на своїй Facebook-сторінці.
Обережно, шахраї!Мережа «ОККО» попереджає, що останнім часом зафіксовано кілька випадків, коли до підприємців телефонують треті особи і від імені нашої компанії пропонують придбати нафтопродукти за заниженою ціною. Для цього, мовляв, потрібно переказати кошти на певний рахунок, а потім забрати замовлений обсяг пального на одній з АЗК «ОККО».
Компанія категорично застерігає від участі в таких операціях, за якими стоять шахраї. Щоб не стати жертвою обману і не втратити гроші, рекомендуємо усі закупівлі пального за безготівку здійснювати тільки через центральний офіс чи регіональні відділення мережі «ОККО». Їхні координати вказано на
корпоративному сайті «ОККО».