Точнее, пишут что мобильные есть, но как состыковаться?
Обратитесь в ближайшую стационарную по указанной электронке и уточните есть ли в их распоряжении мобильная лаборатория.
Добавлено: 27 Апреля 2014, 21:56:22
Упродовж всього часу коливання курсу, в тому числі у дні найпіковіших коливань, ми купували пальне. Оскільки спрогнозувати поведінку гривні було складно, то закупки проводилися меньшими, ніж зазвичай партіями. Однак кожен день у нас в дорозі на наші нафтобази по декілька тисяч тонн нафтопродуктів, які імпортуються з різних заводів. В цистернах це 2-3 тисячі цистерн. Іх потрібно налити на НПЗ, розмитнити на митниці, перевірити і злити на нафтобазах. Весь цей процес від моменту купівлі партії пального і до його появи на заправці займає близько 2 тижнів. Фактично зараз ми продаємо дороге пальне, яке було куплене в час, коли долар коштував на 1-1,15 грн. дорожче, ніж зараз.
Розуміючи, що країна переживає складні часи, ми з початку року призупинили всі рекламні і маркетингові активності. На жаль, це єдина складова у ціні на пальне, яку ми змогли скоротити. Оскільки маржа на літрі пального незначна (оператори заробляють не за рахунок націнки на літрі, за рахунок загального обороту), ми не можемо не піднімати ціни. Падіння рівня доходів громадян і зростання гривневих цін на пальне негативно позначилось на реалізації і нафтотрейдери, попри високі ціни на пальне, зараз переживають непрості часи. В цій ситуації ми бачимо своє основне завдання в тому, щоб безперебійно працювати, доставляти пальне по всій території України (в т.ч. у Крим), разом пережити кризу, зберігши при цьому робочі місця і вчасно виплачуючи зарплатню нашим працівникам. Як тільки вартість гривні повернеться в коридор 11 грн/дол чи нижче, ми зможемо почати зниження цін на пальне і насправді дуже чекаємо на таку можливість.
Тепер предметно щодо ціноутворення та підтвердження того, що пальне продається по справедливій ринковій ціні.
Якщо вдатися в точні розрахунки, то ціна на нафтопродукти залежить від 3-ьох основних показників: собівартість, курс національної валюти, акциз.
Попробуємо максимально простими розрахунками показати, що відбувалось із цими трьома показниками від початку року дотепер. Початок січня:
На жаль, світові ціни на нафтопродукти виросли. Динаміка котувань platt’s (незалежне англійське аналітичне агентство, яке робить моніторинг на щоденній основі і публікує котування, які є визначальними при формуванні закупівельної ціни на НПЗ) від 10 січня до 17 квітня показана нижче в таблиці.
Ціни на бензин виросли на 85 доларів за тонну, на ДП – на 29, що в перерахунку на літру, враховуючи ПДВ складає 8 центів для бензину і 3 центи для дизпального.
З 1 квітня відбувся ріст акцизу на дизпальне з 46 євро за тонну до 98 євро, що складає 7 центів на літрі.
Відповідно, як мала би помінятись ціна
Що ми маємо сьогодні
Відповідно ціни на даний момент мали би бути на 4 центи вищими, ніж вони є зараз.
Таким є стан справ на ринку сьогодні.
Ми дуже сподіваємось на якнайшвидше отримання Україною перших траншів в рамках кредитної лінії МВФ, що, за твердженням багатьох експертів, закріпить гривню на рівні 10,5 грн/дол США. При такому курсі і ціни на пальне, і, сподіваємось, попит – будуть значно кращими для усіх.