І так, почну з самого кореня щоб потім було зрозуміліше: після оформлення всіх документів в салоні в м.Івано-Франківську 2 жовтня 2008 року поступив дзвінок від корпорації Укравто що можна забирати свою чайку, приїхавши до них вони цілу годину шукали ключі від неї і так і не знайшли, відповівши, що машина чекає мене в м.Калуші так як це місто знаходиться від мене значно ближче ніж Івано-Франківськ, КалушАвто це філія Івано-ФранківськАвто, і хто живе ближче до цього міста їм зі складу в Івано-Франківську при покупці переганяють автомобілі в Калуш і відповідно в МРЕО Калуша їх реєструють, і так як мені до Івано-Франківська 55 км то можна і планові ТО проходити в Калуші до якого 20 км, що я і робив, але, якщо щось стосується гарантії то тільки в Івано-Франківську так як КалушАвто не є гарантійною СТО. І так ТО на 10000 і 20000 я пройшов в Калуші.
Працюю я весну, літо, осінь в Київській області (120км від Києва) і тоді появилася перша необхідність робити гарантійний ремонт, причина – впали обороти двигуна, на СТО «Автоцентр на Столичному» після діагностики вирішили міняти датчик холостого ходу (його вроді ще називають датчик ХХ, може і помиляюся), по гарантії його міняють в зборі з дросельним механізмом, запчастини в наявності не було, був зроблений заказ в ШанхайЖМ, який доставили приблизно через два місяці, здається в серпні місяці 2009 року. З заміною проблем не було, але появилася ще одна проблема – стук в рульовому механізмі, вердикт – гарантійна заміна рульової рейки, якої також як виявилося в них не було в наявності і яку також потрібно було чекати до двох місяців. О тут і все почалося…. В кінці жовтня я почав до них телефонувати, і так тиждень за тижнем. Справа в тому що в той час були проблеми з поставкою запчастин з Китаю. Не дочекавшись рейки під кінець листопаду в мене закінчився робочий період. На початку грудня «столичники» телефонним дзвінком вирішили порадувати мене що з’явилася довгождана запчастина, але приїхати до них я не міг, по-перше – інша робота, по-друге 650 км в одну сторону, сказали, що можливо до весни рейка і дочекається мене, а можливо що ні, я вирішив чекати весни коли знову буду на роботі в Київській області.
Квітень місяць, зламався привід центрального замка дверей водія, і ще одна поїздка на Столичку, попередньо записавшись на діагностику центрального замка, і заміну рульової рейки, яка все ж таки чекала на мене. Спочатку зробили замок, потім майстер сам пішов в гарантійний відділ, приніс і почав ставити рейку. Дві години перегляду фільму в залі очікування і рейка на місці, мене щасливого і веселого відправили в гарантійний відділ підписати деякі документи і вони мали зробити запис в сервісній книжці, аж тут один молодий чоловік (риженький такий, дай Боже йому здоров’я) побачивши в книжці що мої ТО були пройдені в КалушАвто почав по базам своїм перевіряти чи має це СТО право це робити. І тут моє щастя закінчилося, зателефонувавши в головний офіс в Укравто в Запоріжжі виявилося, що КалушАвто дійсно не має права обслуговувати автомобілі Укравто. Спорив я з ними довго, як же вони дросельний механізм ставили було все нормально, а рейка не проходить, тим більше стару вже викинули в велику пластмасову урну (в них такі є), а нову дали наказ сервісмену зняти, знайти стару і ставити на місце. Телефонував куди тільки міг, спочатку відповідно в Івано-Франківськ авто, що за фігня така виходить, там поговорив і з менеджером по гарантії, з заступником директора ІФАвто, і на кінець з їхнім головним юристом – всі вони мене запевняли що таке не можливо, що «столичники» не мають права знімати вже поставлену рейку тому що в них є документи на те що КалушАвто дійсно є їхньою філією, просто не має права робити гарантійний ремонт, а обслуговувати може. Потім був зроблений дзвінок на гарячу лінію Шевроле, детально об’яснивши їм ситуацію, вони прийняли заяву і сказали чекати дзвінка від них через три дні, але ще і до цього часу не почув його.
З гарантійщиками договорилися що рейку знімати ще не будуть поки я не зустрінуся з директором Автоцентру на Столичному, який був на нараді і яка затягнулася від 14 до 19 години. Він також не міг мені нічим допомогти сказавши тільки що візьме це питання під власний контроль, і ще більше обрадував мене, що можна залишити як є не знімаючи рейки просто заплатити трохи більше шести з половиною тисяч гривень, або другий варіант нову рейку знімуть і поставлять стару але за демонтаж і монтаж мені також потрібно буде заплатити згідно з їхніми розцінками. Ну це вже було занадто, тим більше що в мене в кишені було десь біля 100 грн. Я звичайно впирався руками і ногами посилаючись на те що вся вина в менеджері по гарантії який вже не перший раз тримав мою сервісну книжку в руках не прочитавши все відповідним чином. Все ж таки цього директора совість замучила і в 19.20 був даний наказ міняти нову на стару рейку «безвозмездно». Два молоді хлопці не охотно, тому що в них вже закінчувався робочий час, приступили до роботи. Якщо чесно зняли рейку десь за хвилин 20, можуть якщо хочуть, тому що ранком рейку знімали біля півтори години і почали ставити назад рідну… Щось в них не виходило, не могли зі сторони салону закрутити її, залишили і почали збиратися до дому, сказавши що їхній робочий день давно закінчився, було вже десь біля 20.30. Я розумію що знаходжуся в дуже х..ровому положенні: СТО закривається, мене лишають на вулиці, в такий час за 120 км я не доберуся нічим, в 7 ранку обов’язково маю бути на роботі, Києва не знаю взагалі, грошей майже немає, сам цілий день голодний, часу не було сходити поїсти, втомлений, голова розколюється від цього всього, телефоную до секретарки директора (ця молода дівчина одна людина яка дійсно мене зрозуміла, яка ввійшла в моє становище, яка мені допомагала чим могла і якій я безмежно вдячний), добре що зберігся її номер, вона мені його раніше дала коли директор ще на нараді був, сказала що зателефонує коли він прийде, так і зробила, до неї я і зателефонував, вона вже також була не на роботі, їхала до дому, це був її власний мобільний номер, добре що з робочого не телефонувала, вона в свою чергу зателефонувала на власний номер директору і той дав наказ головному майстрові щоб той проконтролював процес і хлопці мали обов’язково віддати мені авто в належному стані. Думав що вони мене вб’ють прямо там на СТО. І вже після дев’ятої години вечора я виїхав від них.
На наступний день з відділу гарантії до мене зателефонували і сказали що для того щоб вони почали щось робити мені потрібно приїхати і написати заяву. До них я не поїхав, начальник з роботи не відпустив, та і з Івано-Франківськ Авто зателефонував менеджер по гарантії, я розповів йому ситуацію, він сказав щоб я не писав ніяких заяв, приїду до них (а мав приїхати я десь через 3 тижні), поміняють вони мені рейку по гарантії, вона є в них в наявності, буде чекати на мене, напевно вже шухер пішов, от вони і наклали в штани.
Нарешті приїхав я до них на заміну, та ні, відправляють в КалушАвто взяти копії листів виконаних робіт при проходженні першого і другого ТО, поїхав в той же день, взяв, привіз і знову ж…па, в якій знову кидалово – при проходженні другого ТО в Калуші я привіз «своє» масло, воно точно таке ж лили як на сервісі - GM 5W30, але ніхто мене не попереджував що не можна самому привозити розхідні матеріали навіть якщо вони і будуть точно такі ж які використовує СТО. І посилаючись на те що я не дотримався гарантійних зобов’язань менеджер відмовив мені в гарантійній заміні рульової рейки, але запропонував ще один варіант, не законний, о тут я міг його вздрючити за взятку, але в моїй рейці вже такий стук був що їздити було просто не можливо – договорилися що я беру в нього рейку за дві тисячі гривень (якщо б брати офіційно в них в той час ціна на неї була біля 4 тисяч), але потрібно було почекати декілька тижнів поки він знайде підходящу машину щоб на неї її списати, так що завжди читайте в своїх сервісних чи не написали вам лишні деталі, ще і таке буває. Чекати довго не прийшлося, за два тижні я заїхав на сто, записався на діагностику ходової щоб впустили в приміщення і нічого не запідозрили, виділили підйомник біля самого складу і кинули в багажник нову рейку. Стару я повинен був йому повернути, так в них прийнято, вони відчитуються за замінені запчастини. В знайомого поміняв за 150 гривень, і появилася ще одна проблема як віддати гарантійщику стару рейку щоб ніхто цього не бачив, але це була вже його проблема, я цим не дуже переймався і знову платити 70 гривень за діагностику щоб запустили на сто я відмовлявся, він оцінивши своє не дуже добре положення і можливі наслідки сказав накинути ще сотню і забрати цю рейку собі, від цього я не відмовився, її ж можна реставрувати, буде на майбутнє, та і наконечники в ній були ще «здорові».
На цьому розійшлися і від тоді я в них вже не був. З цього виходить що хто купляв автомобілі в Івано-Франківськ Авто, і обслуговувався в їхніх філіях ДолинаАвто і КалушАвто, (а це тисячі авто Рожнятівського, Калуського і Долинського районів Івано-Франківської області, тому що до самого Івано-Франківська в два-три рази дальше) мають гарантію лише в самому Івано-Франківську, а мати гарантію в ньому все одно що її не мати, бо менеджеру по гарантії якщо не кинеш на лапу ремонту не буде, це вже знаю точно, бо до цього опорні подушки міняв два рази, каже що нема в наявності поки 50 гривень в сервісну книжку не поставиш, не говорячи вже про ціни на ТО. В Києві при діагностиці якщо визнають випадок гарантійним то ти не платиш за діагностику, а в Івано-Франківську платиш так чи інакше. Розводять невинний народ як хочуть….
Фух, замучився писати, добре що декілька років тому соло на клавіатурі три рази пройшов…