Я записую все в зошит...
Раніше був в мене борт журнал від Автоцентра, але згодом відмовився від нього. Мало сторінок, не вистачає місця щоб все записати в потрібній мені формі.
Зараз записую в зошит з одного боку паливо. Заправка, кількість літрів, ціну і т.д... з іншого боку витрати на ТО, додаткове обладнання та ремонт + витрати на гараж.
Періодично, раз в тиждень, іноді рідше переношу всі дані в борт журнал у форматі "ЕксЕль" на своєму компютері.
Там в мене 8 листків (думаю ще трошки добавиться пізніш))))
1. Витрати по банку, реєстрація, страховка, техогляд
2. Витрати на ТО і додаткове обладнання + ремонт, + гараж
3. Витрати на паливо (бенз+газ)
4. Витрати на бензин (окремо)
5. Витрати на газ (окремо)
6. "+", тобто прибуток від а/м
7. Підсумкова табличка (тут в мене загальна сума витрат, сума прибутку, сума витрат на кредит і т.д. + все це в перерахунку на кілометри пробігу)
8. Прінт скріни підсумкової таблички з інтервалом в 1 рік. Роблю це десь в серпні-вересні (+/-) для того, щоб мати статистику по рокам.