Ув. форумчане, подскажите пожалуйста у кого есть так сказать "свежий опыт": как сейчас суды относятся к таким вот оскарженням (см. позов ниже)?
понимаю, что тема не новая, но щас даишникам тяжелее после скасування всех преимуществ Визиря, суды все так же действуют по законам , или подобные позовы пропускают в пользу ГАИ?
Адміністративний позов
Про визнання дій інспектора ДПС протиправними та про скасування постанови про адміністративне правопорушення від 14.03.2010 р. № 478098
Адміністративний позов подається відповідно до ч. 4 ст. 213, ст. 287 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі КУпАП) та ст.ст. 19, 104 Кодексу адміністративного судочинства.
14 березня 2010 року близько 14-15 я рухався по Столичному шосе за межами м. Києва в напрямку м. Обухів. Переді мною в попутному напрямку рухався автомобіль з меншою швидкістю, проїжджі частини дороги були відокремлені суцільною прямою лінією. Попутній автомобіль змістився праворуч та надав мені вільний простір для його обгону. Цього простору було достатньо для обгону без перетину суцільної лінії, я обігнав попутній автомобіль, не перетинаючи суцільну лінію. Через 50-100 метрів я був зупинений інспектором ДПС 3 взводу 2 батальйону полку ДПС ДАІ в м. Києві молодшим сержантом міліції Гавриленко С.М (надалі – сержант Гавриленко С.М.), який під час мого маневру знаходився за 100 метрів від місця маневру на узбіччі іншої частини проїжджої частини.
Сержант Гавриленко С.М. повідомив мене, що він бачив, як я здійснював маневр та перетнув при цьому суцільну лінію. На його думку я порушив вимоги п. 1.1. д1 Правил дорожнього руху та склав на мене протокол про адміністративне правопорушення № 342423.
В протоколі я зазначив, що суцільну лінію мій автомобіль не перетинав.
Підтвердженням вчинення адміністративного правопорушення є докази.
Згідно ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Враховуючи зміст ст. 251 КУпАП серед доказів у сержанта Гавриленко С.М. було моє пояснення, яке було зафіксоване у протоколі «рухаючись по Столичному шосе обігнав автомобіль, що рухався в попутньому напрямку та змістився праворуч. Це дало мені змогу обігнати його не перетинаючи суцільну лінію». Як вбачається з моїх пояснень, я не перетинав суцільну лінію.
Інших доказів того, що я порушив Правила дорожнього руху у сержанта Гавриленко С.М. не було.
В силу принципу презумпції невинуватості, діючого в адміністративному праві, всі сумніви у винності особи, що притягується до відповідальності, тлумачаться на її користь. Недоведена вина прирівнюється до доведеної невинуватості. За таких обставин факт вчинення мною правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 122 КУпАП, на мою думку, є недоведеним.
ПРОШУ СУД:
1. Скасувати Постанову в справі про адміністративне правопорушення №478098 від 14.03.2010;
2. Повідомити мене про час та дату судового розгляду справи.
ДОДАТКИ:
1. Копія протоколу № 342423 про адміністративне правопорушення (1 арк);
2. Копія постанови № 478098 в справі про адміністративне правопорушення (1 арк.).
Заранее спасибо откликнувшимся.