привіт усім авеоводам!
давно сюди не заглядав...
хотів додати своїх кілька думок відносно останніх піднятих тем - проходження планових ТО, та локального фарбування... із досвіду так би мовити...
ТО - особливо перше, на станції де куплене авто, думаю потрібно проходити обов’язково. Мав досвід при купівлі ланоса у грудні 2007р. на Рівне-авто, при першому ТО було знайдено деякі трабли, протікав лівий сальнік десь під мотором та непрацювала защолка лючка бензобака... обидві проблеми вилічили по гарантії, тобто поміняли все що треба на нове безкоштовно тільки за роботу заплатив... ТО обійшлось тоді десь в 650грн... після того більше ланос туди невозив, машина їздила на таксі 2 роки, весь час тільки міняв масло і фільтри на "Темп-авто"(вул. Відінська)... більш як 85тис. проїздила без серйозних проблем... і була благополучно продана десь в закарпаття...
2-га машинка Chevrolet aveo-1 hatch 1.5л. бордового кольору, 2005р.в. завдяки першому ТО була усунута несправність із підвіскою(щось грюкало на невеликих швидкостях) почалось це все на 7000км пробігу. При першому ТО на 10000 також на Рівне-авто проблеми були виявлені та усунуті по гарантії. Після того на Рівне-авто з даним авто незвертався і не планую... за майже 5 років експлуатації і 56тис.км пробігу усі планові ТО(по суті лише заміна масла і фільтрів) проходжу також на Відінській.
Підсумовуючи вищенаписане: вважаю, що ТО1 варто пройти у в своєму СЦ, щоб виявити можливі несправності які виникли при початковій експлуатації автомобіля.
Відносно фарбування особливо бампера! Так як він пластиковий, іржавіти небуде, то нехай такий і залишається, ніякі олівці не допоможуть, вони змиваються. Оракалом замаскувати - це мабуть найоптимальніший варіант. Якщо подряпина на металі і досить глибоко... то робіть як вважаєте за потрібне, але метал потрібно захистити...