все почалось так:
в квітні 2008 р. з дружиною вирішили купити собі машину (до того їздили на татовій ваз2109)
вибір був невеликий по грошам (хотів нову машину), зупинились на авео, оранжевий колір, файна машина як в середині так і ззовні
зразу, забираючи з салону зробив антикорозійку, підкрильники, захист мотора, з часом докупив магнітолу, зробив якісну тоніровку на тюнінг-авто на бамі, все було файно...
перша поломка: 500км на спідометрі
через два тижні після покупки щось стукало ззаді в районі правого колеса, поїхав перший раз на гарантію - нічо не знайшли, другий -нічо, третій - тоже,..... на пятий виявили що якусь гайку недокрутили на передпродажці (вони люблять один на одного гнати), докрутили гайку - всьо файно, нічо не стукає, я довольний, гарно подякував (20грн на пиво) і поїхав
друга поломка 3000 на спідометрі
якось їхали ми зі Львова на Стрий, швидкість біля 140-150км, класна дорога, яка в один момент різко закінчилась - ні звідки появився невеликий трамплінчик на всю дорогу по ширині, перед яким я ще й до того обганяв якусь девятку, яка дуже намагалась "не здатись", короче вилетів на трамплінчик на доволі немалій швидкості, завис разом з машиною в повітрі на якусь секунду, потім після приземлення довго вирівнював машину на дорозі, потихеньки скинув швидкість, получив від жінки, витер холодний піт і поїхав дальше (девятка тоже ззаді літала але тоже удачно приземлилась)....
після цього випадку почав відчувати що при швидкому розгоні на другій-третій передачі якщо вдавити трохи газу - трясе передньою частиною машини (вліво-вправо), причому не завжди проявлялось
довго їздив на сервіс - марно, якось друг порадив поїхати на Бош-сервіс на Симоненка, де мені сказали що зігнута права полуось, приїхав на сервіс, тикнув пальцем на праву полуось, майстрів купа зійшлось дивитись, сам гарантійщик виліз з свого крісла, і причому всі визнали що все-таки зігнута...
гарантійщик довго крутив носом - тіпа не гарантія і т.д. і т.п., прийшлось щось пообітцяти, сказав що замовить нову... поміняли (коли робив ТО на 10000км пробігу)(про то що гарантійщику щось обітцяв, я звичайно забув
), перестало трясти! Ура!
третя поломкадесь від 8000 пробігу почав відчувати стуки в передній і задній частині при проїзді невеликих і великих нерівностей
коли робив ТО розказав про проблему майстрові, який порадив замінити опорні подушки в стойках... замінив... машина стала їздити як нова, я був дуже довольний, навіть вернувся до майстра і тоже подякував (20грн), але опорні подушки надовго не заспокоїли ходову, через тиждень їзди знову стук-стук, стук-стук, сильніше і сильніше, потім ще й додалися стуки в рулі.
на друге ТО не їхав на сервіс, зробив на віп-авто (на тисменецькій трасі), купив в знайомого, який торгує запчастинами рульові наконечники і стяжки стабілізатора, поміняв тільки стяжки, бо наконечники не підійшли, по рулю пропало прибл. 70% стуків, наконечники китайські не став шукати
вже 25000км на спідометрі, досі їду з старшними стуками в ходовій, планую поміняти стойки, хоча думаю що навряд чи поможе, бо недавно міняв знову опорні подушки (цих стало десь на три дні), розбирали стойку на бош-сервісі, перевіряли амортизатор, пружину, сказали що все ок, що це авео і ліпше воно не буде їхати
хто скаже в чому причина і що треба поміняти - ставлю ВЕЛИКЕ пиво!