Автор Тема: Моя Авейка LT 1,6 V16  (Прочитано 36572 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #50 : 02 Апреля 2010, 14:41:59 »
Минулого тижня переобувся в літню гуму.
Тепер в мене Fulda carat progresso. Виробник - Франція. Розмір взяв стоковий 185/60/R14. Йшов купляти 185/55/R15, але в останній момент передумав. На 185/60/R14 буде мякше по наших ямах гоцати і менший шанс поцарапати диски при заїзді на бордюри. Звичайно більші диски виглядали б краще, але для мене важливіше практичність.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #51 : 02 Апреля 2010, 14:43:06 »
Диски взяв от такі:
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #52 : 02 Апреля 2010, 14:53:27 »
І ще 2 фотки нових дисків.



Покупкою довольний, шо слон  vcool. Гума+диски+хромовані болти+соски 4080 грн. Шиномонтаж 130 грн.
На нових колесах відїздив 400 км. Враження від їзди тільки позитивні. Гума дорогу тримає на 5+, правда по воді ще не доводилось їздити. Крім цього, таке враження, що підвіска почала тихіше відпрацьовувати нерівності.

Залишився комплект стокової гуми Maxis 185/60/R14, в доброму стані, пробіг десь 15 - 17 тис. км, одне колесо було завулканізовано після проколу будівельним самонарізом. Можу уступити по нормальній ціні. Якщо кого цікавить пишіть в лічку  beer2
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #53 : 27 Апреля 2010, 13:21:51 »
Пробіг 29850 км. Пройдено ТО 3. Поміняли все як завжди (масло двигуна, масляний фільтр, паливний фільтр, повітряний та фільтр салону) + гальмівну рідину і гальмівні колодки. Гальмівні колодки привіз свої. Купив на авторинку колодки Feredo (made in Belgium), Лукасів на ринку не знайшов. Вартість ТО - 1470 грн., колодки - 270 грн. Колодки вийшли звичайно дорогувато, пропонували якісь польські за 105 грн, але один знайомий відрадив. Я ж вирішив безпекою не ризикувати. Ще зробили на ТО розвал сходження.
Загалом з машиною все нормально за винятком дохлих передніх сайлентблоків. Сайлентблоки під гарантію не підпадають, тому поміняю їх окремо не в офіціалів.
Ще попросив щось зробити з захистом двигуна. На ямах, особливно на дорозі "гармошкою" вихлопна стукала об захист. Після ТО сказали, що все виправили. По дорозі додому протестую.
Не сподобалось мені те, що на станції гальмівну рідину не злили з цілої системи, а витягнули з бачка звичайним медичним шприцом скільки змогли. Крім цього, до машини під час ТО мене не підпустили.  
Враження від нових гальмівних колодок якесь двояке, може тому що ще не притерлись  dntknw
Наразі все. Цікаво який тепер буде розхід пального  repa  Думаю мав би знизитись за рахунок нових фільтрів.
« Последнее редактирование: 27 Апреля 2010, 13:27:13 от 777Joker777 »
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #54 : 26 Мая 2010, 20:23:24 »
Пробіг 31200 км. "Зашелестів" вижимний підшипник. Поміняли безкоштовно по гарантії, хоча спочатку розказували, що мол треба приїхати коли він загудить. Тобто десь через 5 - 10 тис. км  :D Я попросив в такому випадку дати мені гарантію на 10 тис. км, що підшипник не заклинить і моє авто не постраждає.
Робота зайняла десь 4 год. часу, протягом яких я тинявся по сервісу, пересидів у всіх машинах, які там продаються. Що цікаво бачив Авео ЛС Т250, на якій з заводу стояла резина Контіненталь  dntknw. Така ж сама резина стояла і на КІА Seed, а на Cerato поставили Nexen.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #55 : 15 Июня 2010, 09:55:46 »
Були куплені і встановлені чехли на сидіння. Ціна - 650 грн, вроді поляцькі. В нагрузку до чехлів дали резинки для двірників на заміну.
Упаковка виглядає от так:
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #56 : 15 Июня 2010, 10:00:10 »
Передні сидіння




В комплекті було 8  :o чехлів на підголовники. По два 4-ох розмірів. З них нормально підійшли тільки 2 на задні підголовники. На передні не підійшло нічого  dntknw
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #57 : 15 Июня 2010, 10:06:24 »
Задні сидіння




Фоткав відразу після встановлення, тому на чехлах багато складок. Сьогодні 3-ій день, як є чехли, складки розгладились  :)
Встановлення зайняло десь 1,5 год. часу. Дуже добре, що на чехлах вже були дирки для підголовників, кнопок відкидання задніх спинок і для регулятора висоти водійської сідушки.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #58 : 01 Ноября 2010, 15:48:18 »
Давненько нічого не писав. Особливо й не було про що писати. За цей час машина справно возила мене з точки А в точку Б. Згоріла права лампочка головного світла, поки що поставив тимчасово якусь лажу за 20 грн., бо не мав часу поїхати в перевірене місце щоб купити щось порядне. Крім цього, перестрахував машину КАСКО+цивілка = 3840 грн. і пройшов державний техогляд до 2012 року – 800 грн.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #59 : 01 Ноября 2010, 15:52:17 »
Машині минуло 2 роки. Цікаво було б підвести підсумки за цей час  repa Отже: машина була куплена 18.10.2008 в автосалоні з пробігом 4 км за 65600 грн.
18.10.2010 пробіг 38600 км., або 19300 км/рік

Витрати за час експлуатації:
Для зручності витрати поділю на групи:

Мита, техогляди, страховки
Переоформлення – 3000 (приблизно, бо точної суми не пам’ятаю. В ДАЇ не їздив, забрав машину вже з номерами)
КАСКО + цивілка – 2540 за 1-й рік і 3680 за другий (останню страховку на цей рік не враховую)
Техогляди на офіційній СТО: 0 – 919 грн.
                                                1 – 1100 грн.
                                                2 – 884 грн.
                                                3 – 1470 грн.
Разом по статті – 13593 грн.

Додаткове обладнання
Музика – 900 грн. (було 800 з чимось там, точно не пам’ятаю) з встановленням
Сингалка – 1200 грн. з встановленням
Резинові коврики в салон – 170 грн.
Парктронік – 500 грн. з встановленням
Молдінги на двері – 220 грн. (ставив сам)
Антирадар – 650 грн.
Джойстик для управління магнітолою – 170 грн. (ставив сам)
Шумо/віброізоляція – матеріали 610 грн. (ставив сам)
Підсвітки на пороги – 140 грн. (ставив сам)
Підсвітка багажника (поставив діодну ленту) – 80 грн.
Чехли на сидіння – 650 грн.
Разом по статті – 5290 грн.

Гума, диски, шиномонтаж
Комплект зимової гуми Toyo snowprox s 942 – 412 грн./коло * 4 = 1648 грн.
Комплект літньої гуми Fulda carat progresso + литі диски + хромовані болти + ніпеля = 4100 грн.
Комплект стокової гуми віддав сусідові за пиво.
Шиномонтаж – в середньому 110 грн. * 3 = 330 грн.
Разом по статті – 6078 грн.

Автозапчастини
Двірники Bosch aerotwin – 240 грн.
Свічки NGK – 130 грн./4шт.
Гальмівні колодки Feredo – комплект 270 грн.
Лампочки головного світла – 210 грн.
Ламочки габаритного світла – діодні 45 грн.
Лампочки стопсигналу (2 рази горіли з однієї сторони) – 2 * 10 грн. = 10 грн.
Лампочка салону (рідна ціла, просто захотів діодну поставити) – 60 грн.
Ковпаки на колеса – 100 грн. + 6 грн. наклейки шевролет на них = 106 грн.
Повітряний фільтр салону (на 2 ТО в них не було цього фільтру) – 135 грн.
Разом по статті – 1206 грн.

Автомийка
Ну тут трошки важко підрахувати – в середньому 50 грн./мийку/раз на місяць = 50 * 24 міс. = 1200 грн.

Бензин
Найбільша стаття витрат – візьмемо середній розхід 9л 95-го на 100 км. Експлуатація машини місто/траса. Не буду заморочуватись ціною на бензин 2-ох річної давності, візьму середню – 7 грн./л
Отже: 9 л/100 км * 7 грн./л = 63 грн./100 км. = 0,63 грн./км
           0,63 грн./км * 38600 км/2 роки = 24318 грн.  :o :o :'(

Інші витрати
 Різні дрібниці для машини (пахнючки в салон, салфетки, автохімія, незамерзайки, скребок на зиму і т.ін.) – приблизно 500 грн.
Ніби нічого не забув. Стоянку не враховував, аптечка, вогнегасник, знак аварійної зупинки залишились зі старої машини.

Разом витрат на машину за 2 роки -  52185 грн.  :'(

52185 грн./38600 км = 1,35 грн/км

Ще необхідно було б для повної картини врахувати втрату вартості авто, але в моєму випадку виходить парадокс  :) Машину я купив, як сказано вище за 65600 грн. На сьогоднішній день середня вартість такого авто, схожої комплектації та пробігу – 9500 дол.сша, або 9500 * 8 = 76000 грн. Тобто, моя машина стала дорожчою після 2-ох років експлуатації на 10400 грн.  ugaga
Для цікавості  суму витрат на машину за 2 роки -  52185 грн. – 10400 грн. зростання у вартості = 41785 грн. ugaga
В такому випадку кілометр пробігу вже буде коштувати не 1,35 грн., а 1,08 грн.
P.S. Деякі підрахунки приблизні, не судіть строго  beer2 beer2 beer2
« Последнее редактирование: 01 Ноября 2010, 16:02:05 от 777Joker777 »
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #60 : 02 Ноября 2010, 15:09:48 »
Купив на авторинку лампи головного світла Philips X-treme power +80%. Ціна зі знижкою 250 грн. Сьогодні після роботи поставлю. Про враження напишу...
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #61 : 08 Ноября 2010, 11:23:07 »
Лампи головного світла поміняв. Зробив пару фоток в повній темноті.
Отже, ближнє світло фар з лампами Philips X-treme power 60/55W



Дальнє світло


Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #62 : 08 Ноября 2010, 11:45:31 »
Philips X-treme power 60/55W ближнє


Для порівняння викладу ще раз фотки ламп Narva 100/90W, які були раніше
URL=http://www.radikal.ru][/URL]

Тепер пару слів про враження. Narva світили більш білим світлом, наближеним по світлу до ксенону (дехто навіть путав, питав скільки обійшовся мені ксенон  :D). Жалко що фото не може передати всю реальність кольору. Я очікував, що Philips буде світити подібно, але реально світло щось середнє між стоковими лампами і Narva. Плюс білого світла ламп в тому, що воно краще відбивається від предметів в темноті, тому краще видно знаки, стовпи і т.і. Мінус білого світла - волога погода (сніг, дощ, туман), тому що світло відбивається від крапель і створюється таке собі свічення перед машиною, чим значно погіршується видимість. Жовтувате світло навпаки - добре у вологу погоду, гірше в суху. Philips можна сказати компромісний варіант. Ще до позитиву Philips X-treme power можна віднести добру видимість перед машиною (видно ями) і супер дальнє світло. Що не сподобалось - це видимість на ближньому в повній темноті. Narva світила відчутно дальше.
P.S. Коли на авторинку побачили мою згорівшу лампу Narva 100/90W, то довго розпитувались як я на них їздив. Казали, що це лампи для ралійних машин. На звичайні машини не можна ставити 100/90W, тому що проводка згорить, фара розплавиться, генератор навернеться. Напевно в цьому є доля правди, але з моєю машиною все нормально  skaut Більше того мені ні разу за весь час не блимали зустрічні машини, мол що я їх сліплю  skaut
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #63 : 08 Декабря 2010, 12:29:10 »
Пробіг 40000 км. Пройшов ТО4 у офіціалів, хоча й основна гарантія закінчилась в кінці жовтня.
Поміняли масло, всі фільтри, антифриз + підтяжка ходової, розвал/сходження + я попросив виставити правильно дефлектори у фарах головного світла.
Напишу ціни (без ПДВ) на матеріали у офіціалів, може комусь буде цікаво.
Фільтр масляний - 27,84
Фільтр салону - 108,45
Фільтр повітряний - 57,62
Масло моторне GM 5W30 4 літри - 271,31
Антифриз 3 літри - 156,60
Разом все з роботою та матеріалами вийшло 1300 грн.
По ходовій сказали, що є люфт задніх амортизаторів. Вони поки що не течуть і не стукають, але жити їм залишилось недовго  :'( Жалко, що закінчилась гарантія. У офіціалів рідні аммо на зад 500 з копійками грн. Зараз нічого міняти не буду. Почекаю весни, мож ще щось вилізе. Хочу весною поїхати на вібростенд і вже тоді міняти що потрібно.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #64 : 07 Февраля 2011, 13:20:53 »
Пробіг 42000. На машині появилась підсвітка заднього значка  vcool На швидкість і розхід палива не впливає, зато радує око і відрізняє машину в потоці таких самих машин. Всі деталі як зробити такий значок описувати не буду, тому що все дуже детально є порозписувано в цій темі http://aveo.com.ua/smf/index.php?topic=45366.0 Робив не сам, а скористався допомогою одноклубників, за що їм велика подяка  beer2
Тепер все по порядку.
Значок знімав з допомогою капронової нитки. Найскладнішим виявилось обдерти двохсторонній скотч з машини. Пробував спирт, уайтспирт, теплу воду, керхер і ін. В результаті найефективнішим сособом виявився польський антибітум + пластикова кредитна картка. Наносив антибітум на скотч, чекав 2 - 3 хвилини і зрізав карткою без фанатизма, потім все спочатку і так десь годину часу. Царапин на багажнику не залишилось.
Під значком виявились 2 дирки в багажнику, які потім були використані для дротів підсвітки

 
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #65 : 07 Февраля 2011, 13:25:46 »
Значок двохколірний - білий при включених габаритах і червоний при натисканні на гальма.
Білий колір підключав до підсвітки номера


а червоний до додаткового стопсигналу
Клеїв значок на двохсторонній скотч ЗМ. Перед тим місце приклеювання обезжирив медичним спиртом.
На підключення пішло десь 1,5 години.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #66 : 07 Февраля 2011, 13:27:38 »
І власне кажучи готовий результат








Треба сказати, що в реальності виглядає ще краще ніж на фото, особливо в повній темноті
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #67 : 30 Марта 2011, 14:54:53 »
Пробіг 43750 км. Заміна коліс на літні. Літні в мене на литих дисках. За балансування і заміну 60 грн.
Діагностика ходової на неофіційній СТО - 40 грн. Діагностика показала, що необхідно міняти всі 4 передні сайленти і передні втулки стабілізатора. Крім цього, один або два диски криві, но не критично. Покатаюсь поки що так, якщо почне їсти резину, то поїду відкатувати. Сайленти взяв передні оригінальні, задні фордовські. За сайленти і втулки - 172 грн.
За заміну 340 грн разом з розвалом сходження. Все решта по ходовій в нормі. 
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #68 : 05 Сентября 2011, 16:13:16 »
Давненько не писав. Машина пройшла 50 000 км. Заміна масла (5w30 GM синтетика), свічок, всіх фільтрів, геометрія, компютерна діагностика, діагностика ходової.
З машиною була одна проблемка. Деколи почала заводитись з 2 - 3 разу. Крім того, деколи на холостому ході дригало працювало нерівномірно. Грішив на акамулятор (ще рідний стоїть) або клапан холостого ходу. Після діагностики виявилось, що тріснула прокладка клапанної кришки. Звідти підкапувало масло в стакан свічки і двигун починав підтроювати. Зовні масла не було видно ніде. Хто не знає в 1,6 зверху на двигуні стоїть пласмасова панель, яка закриває доступ до свічок. Рівень масла тримався в межах норми, тобто підтікання було не сильним. На ТО поміняли прокладку і свічки. Машину не впізнати, враження, що додалось 20 - 30 кінських сил. Двигун працює рівномірно як на новій. За все збіднів на 1660 грн. Свічки хотів купити свої і поміняти сам, але забув попередити про це приймальника   :(.
Ходова і все решта в нормі, крім одного кривого литого диска. Поки що нічого робити не буду, почекаю похолодань, поставлю зимову гуму на металічних дисках і відвезу всі 4 литих диски на балансування/відкатку.
Шукаю зараз нову зимову резину. Облазив купу сайтів і повністю запутався. Поки що коливаюсь між Goodyear ultra grip ice +, Continental ContiVikingContact 3 та Nokian Hakkapeliitta R. Треба збирати касу в межах 700 - 900 грн/колесо  dntknw За безпеку треба платити. Чим ближче до зими тим дорожче буде.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #69 : 08 Сентября 2011, 11:47:29 »
Вчора забарахлив один з датчиків ABS. Почала безпричинно відстрілювати педаль гальм, потім загорілась лампочка ABS на панелі. Після перезапуску двигуна лампочка гасне, але варто проїхати 2 метри, знову загорається. Сьогодні зранку завожу машину - все нормально. Лампочка тухне і більше не загорається  dntknw Містика. Верівно заїхав на СТО - машину підняли, подьоргали проводки, датчики - все в нормі. Взяли 40 грн.  :'(, фактично ні за що. Від компютерної діагностики відмовився. Вона крім вчорашньої помилки нічого не покаже, а коштує 85 грн. Якби лампочка і далі світилась, тоді інше діло. Грішу на поганий контакт одного з датчиків. Поїздимо побачимо що буде далі.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #70 : 12 Сентября 2011, 14:16:53 »
Датчик ABS вмер повністю. Діагностика показала, що задній лівий. За новий віддав 200 грн. + заміна 50 грн. На станції сказали, що аналогічна проблема є і в опелів. Зараз все нормально, ABS-ка працює адекватно.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #71 : 12 Сентября 2011, 14:21:59 »
На зиму була куплена нова зимова резина. Вибір зупинив на Continental Conti Viking Contact 5. Сподобалась мягесеньким протектором, нарізаним на велику кількість ламелів. Виробництво - Німеччина. По тестах ніби непогана резина.




Резину взяв по 820 грн. за колесо. Розмір 185/60 R14.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #72 : 31 Октября 2011, 16:47:59 »
Машині минув ще один рік. Пора підвести підсумки за цей рік 
18.10.2011 пробіг 52200 км., або 13600 км за цей рік

Витрати за час експлуатації:
Для зручності витрати поділю на групи:

Мита, техогляди, страховки
КАСКО + цивілка – 3620 грн.
Техогляди на офіційній СТО: 4 – 1300 грн.
                                                5 – 1660 грн. (в цю суму входить вартість самого ТО з розхідними матеріалами + заміна прокладки клапанної кришки і свічки)                                           
Разом по статті – 6580 грн.

Додаткове обладнання
Підсвітка значка - за все про все 220 грн.
Разом по статті – 220 грн.

Гума, диски, шиномонтаж
Комплект зимової гуми Continental Conti Viking Contact 5 - за цей рік не враховую, тому що буде експлуатуватись в наступному році
Шиномонтаж – 120 грн. + 60 грн = 180 грн.
Разом по статті – 180 грн.

Автозапчастини
Сайлентблоки передні 4 шт. + втулки стабілізатора – 552 грн. з роботою
Датчик ABS  - 250 грн. з роботою
Двірники Bosch самі звичайні каркасні - 74 грн.
Накладка на внутрішню ручку дверей зі сторони переднього пасажира (була поцарапана, замовляв на Exist) - 37 грн.
Разом по статті – 913 грн.

Автомийка
 324 грн.


Бензин
Середній розхід 9л на 100 км. Експлуатація машини місто - 60%, траса - 40%.
За рік експлуатації в залежності від фінансового стану бензин лив від 92 на ОККО до 95 Mustang на VOG
За рік експлуатації середня вартість літра вийшла 10,36 грн./л
Отже: 9 л/100 км * 10,36 грн./л = 93,24 грн./100 км. = 0,93 грн./км
           0,93 грн./км * 13600 км/рік = 12648 грн.   

Інші витрати
Різні дрібниці для машини (пахнючки в салон, салфетки, автохімія, незамерзайки, скребок на зиму і т.ін.) – 240 грн.

Стоянка
250 грн./міс. * 12 міс. = 3000 грн.

Разом витрат на машину за рік -  24105 грн. - 700 грн. за продаж попередньої зимової резини = 23405 грн.   beer2

23405 грн./13600 км = 1,72 грн/км   :'(
Ніби нічого не забув  repa
Подбайте за машину і вона подбає за Вас  ;)
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #73 : 10 Ноября 2011, 10:26:54 »
Вчора на шиномонтажі вїхав в їхній домкрат. В темноті не бачив, що він там валяється  dntknw Вїхав номером. Клубна підномерна рамка витримала, всі кріплення на місці  vcool

Під час шиномонтажу загубив одну гайку
Після шиномонтажа на літній гумі знайшов от такий подарочок

По дорозі до дому зупинили даїшники за проїзд на жовтий. Вчора був не мій день  :'( А може й навпаки мій. Бампер цілий, підномерна касета тоже, від даїшників відмазався так, подарочок в колесі залишив до весни. От таке...
Всім гарного дня  beer2
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.

Оффлайн 777Joker777

  • Старожил
  • Шо тут у вас?
  • Авто: другое
Re: Моя Авейка LT 1,6 V16
« Ответ #74 : 27 Марта 2012, 10:16:26 »
Прийшла весна. Був на шиномонтажі. В попередньому повідомлені мінялась літня резина на зимову, а в цьому навпаки  :D Зима пройшла без екстримальних ситуацій. Моя зимова резина з глибоким і вкатаним снігом справлялась на ура. Я навіть не думав, що на вкатаному снігу машина може бути настільки керованою і прогнозованою. От з обледенілою дорогою гірше, сподівався на більше, хоча це й не шип. Загалом я дуже задоволений.
Заїхав на авторинок купив 4 проставки під литі диски - 60 грн. Старі акуратно зняти не вдалось.
На шиномонтажі відкатали всі 4 литі диски (хоч і не катастрофічно, але були криві), витягнули подарочок з резини, заклеїли дирку, відбалансували колеса і замінили зимові на літні. За все 420 грн.   
Як ще трошки потепліє планую зробити капітальне прибирання машини: помити двигун, наполірувати машину, попрати чохли, всередині все почистити, пропилососити і зробити багато фотографій машини.
Через 2 тис. км поїду на ТО. Крім стандартних процедур прийдеться потратитись на ремні, ролики, передні колодки + що там вилізе.
Самое дорогое в мире – это глупость, потому что за нее дороже всего приходится платить.


!  Внимание! Размещение заведомо ложной информации (п.4.2(й) правил форума) будет наказываться в 2х кратном размере.